Tråden er låst

VW polo 1,4 FSI 5d årg. 2003 sælges.

VW Polo 1,4FSI årgang 2003. 5d
12000kr
 
Am 57632  201000km
Sjælden bil I Dk importeret fra Sverige. Nysynet den 18/8-22. Køre på benzin E5, anbefales ikke til E10. Der er lidt rust I kanterne. En bule I højre fordør og en mindre I skærmen ved venstre baghjul.
Der er skiftet olie/filter nye tændrør og 2 tændspoler og generator/aircon-rem. I forbindelse med syn er skiftet en bærearm, styrekugle, og bærekugle samt manchet på trækakslen. Fik nyt batteri I efteråret. Halvårlig afgift 970kr. Se bilen på tjekbil.dk. For teknisk inf. Den er synet med vinterdæk. Der medfølger 4 fælge med dårlige sommerdæk.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er det en gætte konkurrence, kom med en pris.
Står det ikke i starten af tråden?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
sorry overså det, har nogle pixel der ikke virker på skærmen. Har straks gået i bods behandling, med at piske ryggen med brændenælder og pisk og salt. 
Der ydes ikke yderligere erstatning til de ramte.
Farven på bilen er unika med sparring til de patinerede fælge hvilket jeg ikke var opmærksom på. 
@ larsen 56 måske du skulle gå til luis nielsen  

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Det er lidt for sent nu,  pga.  smerter i ryggen efter brændenælder. 
Lige et spørgsmål - hvorfor ikke E10 ?

 

Jeg er ikke helt klar over hvorfor, men da man gik over til E10 kom det frem at man skulle kontrollere om ens bil var godkendt til E 10 hvis den var før 2011. Det fremgår af dette link at bilen desværre ikke køre på E10  Link  Bilen er egentlig beregnet til okt 98, men kørte fint på 95Nu køre jeg på 100okt det er lidt dyre og den køre lidt mere på litteren, men ikke så det opvejer prisforskellen.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis