632 u-læste indlæg over 4 timer.

Hvad er årsagen til at der pludselig over 4-6 timer kommer 632 ulæste indlæg. Nogen helt tilbage fra længe før 2017. Jeg gad ikke at gennemgå dem alle sammen.
Når jeg har kigget på de indlæg som har min interesse så giver jeg altid knappen > ulæste indhold< et tryk, så der ikke er så mange at tage stilling til næste gang. Det samme var tilfældet her i eftermiddag. Så i aften stor der pludselig at der 632 ulæste indlæg. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror det er pga. en opdatering.
Det gode er jo så man ikke er forpligtiget, til at svare på dem alle sammen   

Vi prøver igen, i morgen --
Det lyder mærkeligt. Jeg har lavet en del opdateringer - også i går - hvor jeg har ryddet op i indholdet af alle indlæg, f.eks. flyttet billeder væk fra teksten i indholdet og til det nye "vedhæftet fil/billede"-system.

Det burde ikke påvirke læst/ulæst status, men måske overser jeg noget. Vil du holde øje og give besked, hvis det sker igen i dag eller de kommende dage? Hvis det ikke sker igen, må det være sket i forbindelse med opdateringerne.

Mvh. AllanE
Jeg giver gerne besked hvis det opstår igen. Det er jo ikke et stort problem, da jeg bare markerer på knappen > marker alle som læste<

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 18-02-2022 09:01:43

Jeg giver gerne besked hvis det opstår igen. Det er jo ikke et stort problem, da jeg bare markerer på knappen > marker alle som læste<

 Enig, men det kan være et symptom på at noget ikke fungerer som det skal. Så det er fint at komme til bunds i.


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis