Ak ja, ny skærm ;)

Kådheden var stor da min nye buede 32" 165 hz skærm ankom i dag

Jeg har aldrig modtaget en defekt skærm før, og jeg har ellers udover mit privat-forbrug også arbejdet men computere generelt og derfor modtager mange skærme.

Jeg var især spændt på det her nymodens med at den er let "buet" om jeg kan vænne mig til det.

Så det kriblede og krablede, og jeg fik moslet monstrummet på plads... og hvad sker der ? Absolut intet?

Gentjek  at alle stik er ordenligt i, stadig intet. Ikke engang en lille diode som kan indikere at der overhovedet er strøm på. (plejer fx at være en lille rød diode som indikerer spænding på, men slukket). Trykket på alle knappe og også holdt inde.

Som en sidste test. "helt native" altså slet ikke sat til nogen computer kun dirkete i en stikkontakt. Så skal den som minimum "vågne" og skrive "no signal". , og det gør den heller ikke.

Nu håber jeg bare at Elgiganten lever op til deres løfter(har lige skrevet til dem) og så kommer og henter den skærm, og afleverer en anden.

Forsættelse følger ... ! Må lige leve med de 14" på min bærbare nogle dage endnu så... ;/

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu mangler du så kun at læse manualen. Det er ikke alle skærme, der har en diode, der viser, om der spænding på dyret. Måske skulle du undersøge, om der er tændt på stikkontakten, og om alle stik er tilsluttet rigtigt.

fase
Ja naturligvis.

Jeg tænkte også om det måske var en defekt i den stikdåse jeg bruger.

Men jeg satte både min mobiltelefon, og min bærbare PC til, og begge dele tog fint strøm fra den.

Og triple tjekker nu at alle stik sidder ordenligt oppe i skærmen.

Egenligt tror jeg det er strømforsyningen der er defekt, men det er kun et gæt. Jeg må jo sende produktet retur som en helhed, medmindre Elgiganten har en bedre plan.

Har naturligvis skrevet til dem, for venter svar i morgen, eller i al fald en af de nærmeste dage.

Hvis de er besværlige må den jo bare retur på returretten som de har i 30 dage. Og så kan en anden få en defekt skærm og hostorien begynder forfra - håber ikke det kommer dertil.

Her er hvad jeg vil gøre i denne sutuation (altså som sælger).

Sende en ny strømforsyning.

Løser det ikke problemet må selve skærmen være defekt, og så hente begge dele igen. og bytte til ny.

Nu er den købt som fjernkøb, og leveret til døren, da jeg er dårligt gående, så jeg jeg håber da ikke at de har tænkt sig at jeg fx skal sende den med posten til dem, for det har jeg ikke en jordisk chanche for, men blot tar den "gamle med" og stiller en ny. som så virker.

Men nu må vi se. Jeg har handlet en del gange hos Elgiganten, men tror faktisk det er første gang jeg vil reklamere over noget, ellers har ting altid virket efter hensigten ;)
På nogle af de her "nymodens" skærme sidder der en hoved afbryder i kanten af skærmen eller et andet sted på skærmen!

Det har du selvfølgelig os tjekket :-)

mvh
ja naturligvis....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis