Hjælp til at vælge spots

Hej alle

Skal have nogle LED ndbygningsspots til køkkenet..
De må gerne være enten dæmpbar eller med flere lysstyrker.
Jeg er ved at have set mig blind på nettet og vil gerne undgå at være oppe i kr. 300+ pr. Spot..

Jo billigere selvfølgelig bedre .. så længe det er noget der virker..

Er der nogen der har nogle gode konkrete bud.??  

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har monteret 75 stk af de her i vores hus, bl.a. i vores køkken:
https://www.greenline.dk/k/led-paerer/led-spots/p/led-spot-philips-master-expertcolor-3-9w
Selve lampen er super nem at montere. Den fylder ca. 60mm i indbygningshøjde, må ligge direkte i isoleringen og tilslutningsdåsen har videresløjfning. Selve pæren er en Philips Master med en farvegengivelse (ra) på 97, hvilket er rigtig godt for en LED-pære. Jeg har valgt dem i 2700k og de giver et rigtigt behageligt lys! Pærerne kan dæmpes.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ser fine ud ... Men må indrømme at jeg havde håbet på nogle lidt billigere .. men der gør man vel altid ..
Måske det kniber lidt med 63mm indbygningshøjde da det ikke er alle steder jeg har det tror jeg ..
Husk at vælge en LED-pære med en god farvegengivelse når den skal benyttes i Køkkenet   

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Yoda skrev den 09-02-2020 18:19:21

Ser fine ud ... Men må indrømme at jeg havde håbet på nogle lidt billigere .. men der gør man vel altid..

 På tilbud lige nu til -15% så de koster kr. 191,- inkl. pære. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce
Er stadig lidt knas med indbygningshøjde da jeg har en nogenlunde stram dampspærre lige over 2 lag gips...
det bliver kun dyrere hvis du skal have dem med lavere indbygnings højde. 
Daxtor easy-2-setup. Super godt produkt til prisen. Må installeres i isolering.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis