Det dunker fra venstre side, nok hjulet. Det knager og knækker når jeg drejer rettet i venstre front.

Hej nogen der ved hvad det kunne være?


Det dunker ved hastigheder omkring 80-90km/t. Når jeg drejer i rettet, skarp ved lave hastighed, parkeringskærsel, knager det og laver knæk-lyde fra venstre front. 


Mvh puntomand
Hej nogen der ved hvad det kunne være? Det... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Godt, værktøj, specialværktøj til at tage bærekugle ud med, hvad skal sådan en koste og hvad hedder sådan en svend. Og er der andet specialværktøj der skal bruges til bærekugle og tårnleje?


Mvh puntomand
  • Til tårnleje får du brug for et sæt fjederspændere, ( alternativt find et par gode fjederben ved en hugger)  - styre/bærekugler = et seriøst dask på siden af konus, samtidig med et koben eller kile/gaffelaftrækker løfter op i kuglen, plejer at kunne gøre det. Ps. gummitætning ødelægges nok, men skal jo alligevel fornyes. Bærekuglen følger vist med armen til Fiat. Køb en ny. Ps - adskillelse af støddæmper, skal foregå med respekt for de kræfter, en sådan indeholder, anbefaler du lige snakker med en, som kan råde dig. Husk at vende det hele rigtigt, inden montage.

Vh. Carsten



 

Hej

Har selv haft samme problem. Mit lokale værksted havde fået et nyt værktøj kaldet vibratool og de fandt på en halv time ud af, at det var venstre trækaksel der var defekt. Prøv at se deres hjemmeside svj-sensors.com

vh vjp

Må da håbe den er lavet for måneder siden. Velkommen til, underligt du henviser til en  hjemmeside i indlæg 1......


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis