Nye fliser, hvordan fjerne gammel cement?

Som man kan se på billedet, har jeg fjernet ældre fliser i vores entré, og vil gerne have sat nogle nye på. Jeg kan ikke helt regne ud om det er cement, flise lim eller noget andet. 

Hvordan får jeg fjernet 1-2 cm i niveau, så jeg kan få lagt et nyt godt lagt? 

Alle forslag tages imod med stor taknemmelighed!


Som man kan se på billedet, har jeg fjernet ældre... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lisse74: Det spørgsmål har du stillet før og også den dag fik du det bekræftet ! ! 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Dine spørgsmål har, så vidt jeg kan se, kun handlet om en ting nemlig asbest. Du har fået alle de oplysninger, du har brug for. Hvis du er det mindste i tvivl om noget indeholder asbest, så få det undersøgt. Du har sidst taget et indlæg fra 2017 op og spurgt, om der er asbest i cementmørtel.

fase
Du skriver nu at spørgsmålet ikke er stillet og besvaret før. D. 6/3 klokken 1553 havde du billede af fliser og stillede spørgsmålet om der var asbest bag fliser.
d. 7/3 kl. 1716 svarede jeg. Fliseklæb kan indeholde asbest. Som jeg svarede i den anden tråd du kører med asbest så vil jeg råde dig til at indsende prøver af det forskellige så du får vished
Så allerede der  har du før spurgt til det samme så dette er mindst 3. gang om det samme. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis