P-bøde og one-park mener ikke min bevis er god nok, noget at gøre ?

Hej,

Jeg har fornyligt fået en P-bøde. Min Elektroniske pskive var sat men fordi jeg har haft problemer med den før tager jeg billeder af den hver gang jeg parkerer. Når jeg kommer tilbage til bilen er pskiven død og jeg har fået en bøde. Fair nok men jeg har et bevis tænker jeg. Jeg går over til p-vagten hvor han siger det er ikke noget problem, bare lav en klage da du(jeg) kun har asnvaret for pskiven fungerer når du går fra bilen. Jeg laver klagen vedhæfter billedet (man kan se skiven samt at tidspunktet på billedet taget med iPhone og lokationen Herlev(ikke præcist) som passer med at det var tilladt at parkere der. Jeg får så besked.

Fastholdelsen grunder i, at P-skiven i ovenstående køretøj har været uaflæselig på tidspunktet for vores servicemedarbejders observation. Dermed har det ikke været muligt at aflæse et ankomsttidspunkt til parkeringspladsen. 

Ergo den bevis jeg har er de ligeglad med, nogen der har et bud om der er mere jeg kan gøre ? Jeg har tænkt på at tage et billede af min iphone billede mens jeg går ind på billedet og viser hvor billedet blev taget og hvad tid det var som skulle bevise at tidden var sat da jeg gik fra bilen. Hvad synes i ?

/donnib

 


 

Hej, Jeg har fornyligt fået en P-bøde. Min... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Reglerne om parkeringsafgift er tåbelige fordi de bliver udliciteret til f.eks. ONEPARK - i stedet for at bidrage til byens økonomi.. man "sælger" en vare meget billigt, og har tåber til at administrere det - så profitten løber i pengemænds lommer.. i stedet kunne man have folk i jobtræning osv. til at servicere byens borgere, og opkræve en afgift for at parkere.. det ville gavne samfundet mere.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Donnib. Synes klart du skal kæmpe for din sag.

Og Søren. Ved ikke om du har læst det link til FDM du henviser til. Men ellers er dette et citat fra bunden af det.
"Private parkeringsselskaber kan ikke pålægge en afgift for overtrædelse af færdselsloven eller p-skivebekendtgørelsen, men FDM opfordrer bilister til også at følge anvisningerne ved privat parkering, da det erfaringsmæssigt giver mindst bøvl." Citat. FDM.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis