Lille Tivoli radio, og forstærker

Hej

Kommet i besiddelse af en gammel radio ( 1950 ca) hvor al indmaden dog var pillet ud af den, så ville sætte en ny radio i den sammen med en lille forstærker til den store højtaler der sider i.

Mit spørgsmål går i, om man kan, og hvordan hvis så, samle de to til et strøm stik sådan, så når man f.eks tænder den ene for den anden strøm samtidig med? Håber det giver mening.

V. H
Simon
Hej Kommet i besiddelse af en gammel radio (... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har set en anden sætte sådan to ind i en radio og fåret det til og fungere,
Jeg ved dog ikke om han fik dem til og tænde og slukke sammen det skriver han ikkw noget om, men hans elektronik egenskaber er dog også lidt bedre en mine😅 Skal prøve og se om jeg kan finde linket til det
http://www.instructables.com/id/New-life-out-of-a-busted-1930s-radio/
Den var her 😉
Skrevet af Sim1992 på 23-02-2017 20:20
Har set en anden sætte sådan to ind i en radio og fåret det til og fungere,
Jeg ved dog ikke om han fik dem til og tænde og slukke sammen det skriver han ikkw noget om, men hans elektronik egenskaber er dog også lidt bedre en mine😅 Skal prøve og se om jeg kan finde linket til det

Ok, nu begynder jeg for alvor og undres, omend det ikke kommer mig ved.     Den radio, Tivoli one, som du vil sætte ind i et gammelt radiokabinet, er en monoradio med indbygget forstærker og højtaler, som jeg læser det. Hvorfor ikke bare ikke bygge den ind i kabinettet og glemme alt om at tilslutte en sterioforstærker  ?    

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis