50 år

Hvad giver man manden der bliver 50 og har alt - også ondt i ryggen?

Her må være mænd over 50 som ved hvad de ønskede sig til deres 50 års dag.

Hjælp...


Sniffer  
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja, Den dag jeg fyldte 50 år, vågnede jeg op med en fra hjemmeplejen ved min side ..... -Det var så ikke det højeste ønske på sådan en dag .....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Dengang var det et beskedent ønske om 10 par sokker, idet jeg så var sikker på og få noget der ville blive brugt.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Min kone ville give mig en gravsten, ud fra en betragtning om at det var en gave jeg ikke kunne bytte til noget værktøj, men først bruge meget senere 
Hun endte dog med at give mig en rejse til London.

Men ellers er der jo den gamle joke: Hvad giver man til en mand der har alt? .............Penicillin


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg fik på min 50års dag vores ejendom tilsluttet off. kloak! Det er noget af det bedre, der er sket for mig!
Undskyld!

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Skrevet af shortcut på 25-01-2017 06:49
Tja, Den dag jeg fyldte 50 år, vågnede jeg op med en fra hjemmeplejen ved min side ..... -Det var så ikke det højeste ønske på sådan en dag .....

Øhhh, var det din kone?  Ellers plejer man jo ikke vågne op med dem.

Eller blev du syg og dårlig - det er jo ikke så godt - arrhhh, er hun lidt lækker så går det vel - man skal jo se lidt positivt på det hele.

 

 


Sniffer  
Skrevet af ktm på 25-01-2017 18:13
Jeg fik på min 50års dag vores ejendom tilsluttet off. kloak! Det er noget af det bedre, der er sket for mig!
Undskyld!

Heldige mand - her blev lovet kloakering i 2016 men jeg har sgutte set noget til nogen kloak endnu og de aner (som vanlig) ikke en dyt om hvornår det bliver.

Jeg kan nok ikke gi' ham et gavekort på en kloakering.

 

 


Sniffer  
HA - har fundet gaven over alle gaver, men siger ikke noget for jeg ved ikke om han kommer her i dette forum.
Mind mig om det efter den 19 - 2 så skal jeg fortælle hvad han fik.

Sniffer  

Nej, hold os nu ikke på pinebænken, bare sig det, vi skal nok lade være med at sladre, på æresord!!


fase
Skrevet af Sniffer på 28-01-2017 15:07
HA - har fundet gaven over alle gaver, men siger ikke noget for jeg ved ikke om han kommer her i dette forum.
Mind mig om det efter den 19 - 2 så skal jeg fortælle hvad han fik.

Et par flasker brændevin, kamufleret i en stak sokker og innerbukser.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis