Brændekløver

Hej

Jeg har en 4 ton brændekløver der er begyndt at køre frem i hak/ryk. Nogen der har en ide til hvad der skal til for at få en jævn gang igen.
Hej Jeg har en 4 ton brændekløver der er... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Leif

Jeg har ikke fundet ud af noget konkret. Jeg kan se at selve kontakten er afmonteret og skal lige finde ud af hvad der sidder indeni det hus.

Der burde være en afbryder, men ledningen er direkte koblet på motoren med nogle kabelsko.
Hmm, det syntes som om der er andre der har haft problemer med maskinen. Håber det kun er kontakten der er stået af.

Der er nogle kløvere det har et motorværn indbygget sammen med kontakten/stikket.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nogen der ved hvor man kan finde en kontakt magen til denne ?

Texas.dk ville jo være et bud..
http://www.texas.dk/reservedele/produkter/?partno=414670

Vi prøver igen, i morgen --
Hej je_ns

Jeg beklager, skulle nok have uddybet med et andet sted end Texas.dk.
Kunne være den kunne fåes til lidt mindre end 500 kr plus Porto.

Kan ende med at det er sådan det er, men det kunne jo være at nogen herinde kendte til en anden forhandler.

Mvh
Allan
Annonce
Kan ikke se om der er en form for motorværn i, men en hver almindelig topolet afbryder burde kunne bruges sammen med et tilhørende hunstik på en stump kabel.

Har du prøvet og koble den til via et kort stykke kabel ? Vil syntes det er dumt og ofte penge på ny kontakt hvis fejlen ligger i motoren.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej

Fandt fejlen i motoren, der var en kortslutning som skabte problemerne.
Ny motor bestilt og så er vi klar igen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis