Reklamevideoer

Jeg har været nødt til at bruge min hustrus PC i nogen tid, idet jeg har smidt min egen på gulvet, hvorved strømindgangen åbenbart har taget skade!

På min egen har jeg for længe siden fået installeret noget AdBlock, som virker aldeles perfekt. Stort var mit chock, da jeg nu gang på gang blev mødt med en masse automatisk afspillende reklamevideoer, endda med afsindig høj lyd.

Jeg har naturligvis forsøgt ihærdigt flere gange at installere AdBlock på Hustrus PC, men uden held.

Er der nogen, der kan hjælpe mig i min kvide, til at undgå de forpulede videoer?


Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har været nødt til at bruge min hustrus PC i... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige noteret mig hvilke sider af "bliv hurtig rig" og "bet" der kommer. Men det er kun på den ene af vores PC så det kan være jeg skal have set på om beskyttelse til den er ok.
Det er BET365 og UNIBET de ligger bare bagved og vises når man minimerer. Men den mest aggressive er PROFITBOOSTERAPP den overtager og er meget larmende.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det er genialt Regmos meget let at følge.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg er ret sikker på at de vinduer, som du oplever, ikke kommer fra LDS. Vi har ingen reklamer, der åbner i nye vinduer eller i popups. Det kan jeg sige med 95% sikkerhed, da vi ikke selv tillader det og Google AdSense (som står for størstedelen af reklamerne her) heller ikke tillader den slags reklamer.

Så jeg tror også at Regmos' råd om at fjerne evt. toolbars i browseren er det rigtige.

Mvh. AllanE

Det er faktisk ret spændende at følge med i hvad sker sker omkring disse ad-blocker tjenester og hvordan hjemmesider håndtere det. Mange er sider er f.eks. begyndt at detektere omen bruger har ad-blocker aktiveret i browseren, og hvis de har, så får de ikke lov at se sidens indhold - det er en ret drastisk løsning, men for reklamefinaniserede sites som f.eks. LDS, så kan det være en nødvendighed, da ad-blocker simpelthen kan være en dræber rent økonomisk ellers.

Det var bare mine tanker... :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis