Windows 10, Gratis.

Jeg har lige opdateret fra windows 8, til windows 10, det er ganske gratis, nu i en kort tid.

Man kan også gratis opdatere fra windows 7....

Opdateringen gik uden problemer, alle mine gamle programmer og genveje fungere, og indtil videre køre win, 10 perfekt.

 

Jeg har lige opdateret fra windows 8, til windows... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ok maskinen er en lenovo med i5 og 12 gb ram og ssd disk
der kunne godt have været en indikator der viste status istedet for den cirkel der kører rundt
Jeg ved ikke hvad det er for en cirkel du mener. Da jeg installerede var der en stor cirkel med procent-angivelse og tre underopgaver nedenunder (download, kopiere og konfigurere, så vidt jeg husker). Jeg var ikke i tvivl om at den arbejde og hvor langt den var. Måske ER der gået noget galt hos dig...

Mvh. AllanE
Jeg satte min i gang med at hente, og var så ude af huset i et par timer, den var klar da jeg kom tilbage, så skulle man klikke igen, så stod den og arbejdede igen, mens jeg lavede andre ting.
Så ingen problemer for mig...
Jeg fandt dette link https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
hvor der kan hentes et cd image der gør det lidt lettere

nu kommer den og siger at firewallen pc tools ikke kan bruges hvad anbefales og bruge istedet for
Så kom win 10 på det tog ikke lang tid og lægge på fra cd
meen springer over og venter lidt endnu.

godt der blev lavet et image af disken inden så man kunne slippe af med w10.

bemærker i også den lagger og kører langsommere end w7 pro
alt var opdateret

Har haft en besynderlig oplevelse. Efter installation af W10 fungerede ca 1/2 af bogstavtasterne i højre halvdel ikke (b, n, m, j, k, u m fl) og et par havde fået andre funktioner end bogstaver.
Da jeg ikke havde evner og/eller fantasi til at løse problemet er jeg tilbage på W8.1, hvor alle tasterne igen fungerer som tiltænkt.

Hvis der er noget den kan hjælpe med hvad det bagvedliggende problem er i fm opgraderingen hører jeg gerne.

Gælder det også fra Windows Vista?
Skrevet af kikut på 23-09-2015 10:50
Gælder det også fra Windows Vista?

Du kan ikke opgradere gratis fra Windows Vista. Så hvis du skal opgradere, bliver du nødt til at købe en licens til W10.

 

 


fase
Kan ikke lade være med at være lidt humoristisk -i egen opfattelse.
WINDOWS er en forkortelse for: Will Install Needless Data On Whole System.

Da Microsoft for nogle år siden skulle lave en ny og bedre udgave lagde man tre tidligere OS'er sammen, menlig SE, ME og NT. Man afstod dog fra at give det navnet Windows SEMENT.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis