Vurdering af bil

Hej.

Jeg er ikke sikker på folk ved det, men tager en chance da folk virker rigtig kompetente herinde.

Jeg skal ud og se på ny bil på mandag, og i den forbindelse skal min nyværende bil indgå i bytte. Jeg skal blot høre, hvis jeg kører til to forskellige forhandler, som sælger samme bilmærke, er det samme sted de får en vurdering.

Jeg var hos en Seat forhandler forleden, og hun tog billeder af bilen, og sendte en mail med billederne, og 15 min senere havde hun fået en pris de ville give for min bil. Hvis jeg så tager til en anden Seat forhandler, vil de så kunne se at jeg har fået en pris en gang før eller?


Mvh.

Mikkel
Hej. Jeg er ikke sikker på folk ved det, men... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mange tak. Det blev en Fiat Grande Punto 1,2 69 hk. Autouncle sagde jeg kan få cirka 40.000 for min nuværende bil ved selv at sælge den og kr. 34.000 ved salg til forhandler ved køb af ny bil. Jeg fik "kun" kr. 29.000 for min nuværende bil af forhandleren. Till gengæld fik jeg presset forhandleren til at give mig kr. 2.500 i rabat på en touch screen med navigation osv., og kr. 1.200 i rabat på en undervognsbehandling som bilen for inden jeg modtager den samt at jeg får et måttesæt med også.
Han var ikke særlig villig i starten, men da jeg sagde at jeg ville handle et andet sted, så endte han med at give sig. Men han virkede ikke helt tilfreds, så tror ikke han har tjent mig på mit bilkøb. Skal lige siges, at jeg købte en kampagnemodel som koster 99.900 i grundpris, og forhandleren var godt irriteret over, at Fiat har lavet denne model, da han tjener meget lidt på denne model til den pris.

Mvh.

Mikkel

Tillykke med bilen. De bilhandlere må da snart være tørre inde i hovedet  sådan som de kan hælde vand ud af ørerne.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også