Skifte alt lys til led

Jeg går lidt med tanken om at få skiftet alle mine pærer ( der er både sparepærer og alm pærer ) ud med led pærer, det er selvføgelig lidt af en udskrivning, og vil formentlig også tage tid at tjene hjem, ikke mindst fordi jeg har solceller (nettoordning) der dækker hele mit forbrug, og resten ryger i en luft/luft varmepumpe indtil regnskabet går i nul. Men der ligger en irretationsfaktor i at hver gang jeg kommer hjem efter mørkets frembrud, og kører op af grusvejen, så ligner huset sådan en Storebæltsfærge, badet i lys, fordi ungerne lige har været en tur igennem hele huset. Så hvis jeg vil skifte alle, hvordan griber jeg det så an ? Er det bare en tur ned til Harald skrald eller er der andre der er bedre ?
Jeg går lidt med tanken om at få skiftet alle mine... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mine LED drenge blinker ikke. Man kan også se at de lyser lidt efter at strømmen slukkes, så jeg går ud fra det er forskelligt.

Det er korrekt, det burde man have vidst inden man startede, Men Jernkerne er desværre ikke godt for LED og kan også forringe levetiden betydeligt. Men en jernkerne bruger også en del strøm i sig selv, og det vil du jo spare .

Nu håber jeg ikke folk ser dette som reklame, men jeg vil anbefale denne fra snappy: http://www.dioder-online.dk/led-str...-ip20.html

den jeg har linket til er en 20W LED strømforsyning, men alt efter hvor mange pære du har på skal du måske have en der er kraftigere(de er også derinde)

Håber det kunne hjælpe lidt


Venlig Hilsen

Stefan Mougaard Olsen

Indehaver

www.Dioder-Online.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis