E-boks

Så kunne jeg åbenbart ikke undslå mig længere, og måtte etablere E-boks, hvad der ikke passer mig særligt i min egenskab af GSM. gammel sur mand.

Igennem lang tid, har der været et forsikringsselskab, der poppede op med et vindue, hvor jeg blev opfordret kraftigt til at accepter, at de kunne sende f.eks opkrævninger til denne E-boks. Til sidst gav jeg mig her i eftermiddag.

Fandme om der så ikke allerede her til aften var post. Jeg logger på med BesværligID for blot at konstatere, at det er en reklame for dette selskab, og få¨r så bøvlet mig ud af systemet igen.

MEN, er det virkelig meningen, at firmaer må spamme denne E-boks med reklamer???

Jeg har brokket mig til dem.

Ja ja ja, jeg ved godt, at jeg er en sær gammel snegl, men jeg gider sgu ikke at spilde tid på tåbelige reklamer.

 


Med venlig hilsen
ktm

 

Så kunne jeg åbenbart ikke undslå mig længere, og... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 23-01-2015 10:36

@Ktm

Nej jeg blander ikke sammen, jeg skal jo lige som du have E-Box trukket ned om ørene

For det er jo et frit Danmark vi bor i

"Håndværker" det er da ganske frivillig, om du vil have e-boks eller ej men nogle firmaer opkræver et gebyr for at sende post i papirudgave. Du kan også blive fri for den offentlige digitale post. Du henvender dig bare i borgerservice og siger, at du ikke kan bruge en computer eller den er gået i stykker, der er flere muligheder. Så skriver du under på tro og love, at du har fortalt sandheden (strafferammen er 4 mdr. fængsel, så vidt jeg husker), men borgerservice må ikke kontrollere, om dine oplysninger er korrekte. Du bliver så fritaget i 2 år.

Loven om digitalisering er så lavet sådan, at skal du søge om ydelser, skal det foregå digitalt, forstå det, hvem der kan, når man kan blive fritaget for digital post.

 


fase
Skrevet af Regmos på 23-01-2015 10:17

Fik DENNE af min datter for et par år siden. Tænkte det måske var noget

Der er tomme sider i til eget brok, og 12 sider med adresser på klageinstanser.

Den bog lyder interessant, behøver man at få den foræret??

 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis