Slange i dæk - havetraktor

Er der nogen, der kender problemet med, at ventilen forsvinder ind i fælgen, når man begynder at pumpe slangen op? Har monteret en slange i et slangeløst dæk, der var punkteret, og jeg synes selv, det ser rigtigt ud, med ventilen ud gennem fælgen, placeret lige ud for hullet, når der ikke er luft i. Men altså: når jeg begynder at pumpe op, bliver den nærmest suget tilbage i fælgen. Der er ikke gevind til en møtrik, der kan fastholde den. Har jeg alligevel lagt slangen forkert i - eller hvad sker der?? Fortryder lidt, at jeg ikke bare brugte skum, sådan som nogen anbefaler, men det er jo for sent nu, eftersom jeg måtte fjerne den oprindelige ventil for at få plads til slangeventilen. Så der er ingen vej tilbage...

Er der nogen, der kender problemet med, at... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Men I giver dog ikke Stratton en thumb up, som jeg omgående gjorde!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ev elmand på 27-11-2014 20:56

Ja man skal vænne sig til de tommeltotte. Hvor er vi henne når nogen får 10 tommeltotte

Det har jeg haft i mange år...

Og mine højre-handsker bliver ikke slidt, for jeg laver kun venstrehåndsarbejde.

Herligt med en tråd, hvor vi kan slå gækken lidt løs.

 

Chr.

 


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 27-11-2014 20:14
@Nitter:
Hvordan ved man, at en kvinde er ved at sige noget fornuftigt?
Når hun starter med at sige: Min mand har fortalt mig....

Njaaaaaa'ie.   Når hun starter med, jeg har spurgt min mand og skrevet følgende svar ned.   

I dækning, nu kommer kagerullen sgi flyvende. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 27-11-2014 21:13

Njaaaaaa'ie.   Når hun starter med, jeg har spurgt min mand og skrevet følgende svar ned.   

I dækning, nu kommer kagerullen sgi flyvende. 

 

 

Hold da kæft, hvor har vi det sjovt, bare fordi der blev givet et svar tilbage om hvad fejlen var. Til trådstarteren du skal have mange tak, fordi du svarede tilbage med oplysning om, hvad fejlen var (det kunne mange andre lære noget af). Som du kan se, har det udløst mange humoristiske svar (sådan opfatter jeg dem). Så du skal have tommelen op.

 

 

 

 


fase

Tak for de fornøjelige kommentarer - så har mit møje og besvær da ikke været helt forgæves 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis