Kondens tørre tumbler kontra aftræks tumbler

Er der en der vil forklare mig hvorfor en kondens tørre tumbler er mere økonomisk i brug ?

Jeg vasker kun en gang om måneden 3-4 maskiner i løbet af dagen.

Er der en der vil forklare mig hvorfor en kondens... Vis hele indlægget
39 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Som nogen måske errindre blæste min udestue væk i oktober stormen 2013 og der er ikke udsigt til at få en ny !

Skrevet af PinkHenrik på 13-11-2014 11:11

Jo der er flere af de føromtalte anordninger der kan åbnes og dermed skabe gennemtræk 

...de er fulglesikret... det hedder moskitonet, så det holder ultra små fugle ude

 

 Øj hvoooooorrrrrrrr smart.

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Håndværkeren på 13-11-2014 11:21

Som nogen måske errindre blæste min udestue væk i oktober stormen 2013 og der er ikke udsigt til at få en ny !

Ja, så er det enten pipper hømhømmer eller trumbler.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hvis du ellers har tøj nok og ingen småbørn der når at vokse sig store.;;; kan du da overveje denne men det tørrer nok hurtigere på tøjsnoren


susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


Ja reklamens finurlighedder og mere eller mindre gode skribenter, der troede at han havde fundet et nyt ord der kunne få publikum til at hoppe på limpinden. Gad vide om den konddensator jeg har siddende i min motrocykel også er selvrensende

Annonce
Jo men det er længe, at vente 10 år på at tøjet er tørt.

susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


Skrevet af psmertz på 13-11-2014 20:41
Jo men det er længe, at vente 10 år på at tøjet er tørt.

Tror at en eller anden har brugt Googles translator ! 10 år så er tøjet jo moderne igen

 

 

 

Læser man hele teksten giver det god mening. Det er delvis et råd om at spare energi ved jævnlig rengøring af "kondensator" (tørre enhed i en kondens tørrer) Og til slut en reklame for deres selvrensen kondensator.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jah det kan da godt være, men jeg vil ikke have en tørre tumbler der er 10 år om at tørre en maskinfuld, det bliver for dyrt uanset om de har selv rensende kondensatorer 

Skulle jeg købe en tumbler i dag, så ville jeg vælge en med selvrensende kondensator. jeg har set for mange, hvor ejeren ikke ved, at den skal renses eller ikke får det gjort, og så bliver tumbleren træls. Lang tørretid og stort elforbrug.

Og skulle jeg vælge en kondenstumbler, så ville jeg vælge en med varmepumpeteknik. Den har et lavere forbrug, men vigtigere er, at den giver mindre fugtighed til det rum den står i, og den tørrer tøjet ved en lavere temperatur, så det slides mindre og krøller mindre.
Jeg har selv en med varmepumpeteknologi og ville ikke vælge andet.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis