Maling direkte på musten.

Jeg er så småt begyndt at planlægge næste år projekt, nemlig en renovering af vores "tørretumbler" også kaldet udestuen 

Så slog det mig at jeg gerne ville male væggen (fordi der er en masse huller og kedelige fuger), men bibeholde murstens looket. 

Jeg tænker at fasade maling, måske ikke er det mest oplagte, da den jo i princippet er indendørs, men hvad kan jeg så "pladre" mine mursten til med?


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg er så småt begyndt at planlægge næste år... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 21-10-2014 19:01

skulle det ske, så er det da lige til at børste af tøjet.

Og ????

Så det skal man da bare vænne sig til. Også selvom der findes andre bedre løsninger, der ikke smitter af.

 

 


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 21-10-2014 20:01

Og ????

Så det skal man da bare vænne sig til. Også selvom der findes andre bedre løsninger, der ikke smitter af.

 

 

Jamen det gør der da EISOE men de er så også væsentligt dyrere

 

 

 

Jeg vil gerne have en væg der ikke smitter af, da indgangen er op af den væg...Man træder ud af en dør fra køkkenet, på en platform, og drejer derefter til højre ind i udestuen med et trin ned.

Så jeg kan lige se mig selv, med hænderne fulde af kaffekopper (nu valgte jeg den politisk korekte forklaring, sæt selv en anden forklaring ind), og så lige ramme væggen med skuldren 

Nå, men vi talte om det i går, og jeg tror at det nok ender med, at jeg enten giver den en gang tyndpuds (selvom jeg er elendig til at pudse) eller lader den stå med "rå" sten, og så frisker fugerne op. 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også