Opdateringen der forsvandt ud i det blå !

Jeg er ked af at skulle skrive det, men dine sidste opdateringer ser ud til at være forsvundet ud i det blå ! Jeg kan stadig ikke skifte linie ved at trykke på enter knappen og Smiles virker stadig væk ikke, jeg kan heller ikke indsætte billeder.   Så på-en igen unge mand :-)
Jeg er ked af at skulle skrive det, men dine... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
MLU: Jeg skal lige være sikker. Det er på den nuværende version af Lav-det-selv.dk, du har problemet, ik'? Dvs. ikke på beta.lds.dk?

Det skulle meget gerne virke perfekt på beta-versionen. Jeg forsøger i øvrigt at opdatere LDS igen i aften, så den nye version (fra beta.lds.dk) kommer i luften.

PS: Håndværkeren, bare rolig. Om natten sover familien alligevel

Mvh. AllanE

Næ du! Nu er jeg ved at lægge sidste hånd på opdateringen og testen giver ingen problemer indtil videre!

Editor virker hos mig i forskellige browsere, den nye billedupload, de nye brugerprofiler, oversigten på forsiden osv.

Super. Jeg tester videre og skriver et indlæg i morgen tidlig om nyhederne.


Mvh. AllanE

Er du på speed

På et tidspunkt skal du vel sove, jeg ved godt at det hedder, kan man ikke få 8 timers søvn, må man tage natten til hjælp

Tillykke, nu lykkes det og få opdateret. 

MEN, undre mig over hvor "knappen" til og understrege tekst i editoren pludselig er blevet af ??? 

Undres også over hvorfor der pludselig er kommet Refresh Editor med, undres endnu mere over at ALLE de guldkorn folk har sittet og tastet ind vups forsvinder, hvis man formaster sig til at bruge funktionen.  

Afmærke et stykke tekst med musen er sommetider mulig. Sommetider er det også mulig og fremkalde menu'en med højre musetast til hvad man vil med afmærkningen. De omtalte funktioner syntes bare ikke at være konstant til rådighed !!!  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce

Nu begynder fejlene desværre og melde sig. 

Men det ER nu et dejligt overskueligt overblik.  For dem der ikke forstår sig på den slags. 

Og det er stadig Chrome jeg bruger. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Tak for tippet! Jeg havde fuldstændig glemt Overblik-siden. Den er nu fikset og kører som den skal.

Understreg-knappen er tilføjet. Det var en smutter.

Mht. "Refresh editor", så er det ikke "bare lige" at fjerne det, så jeg lagde den nederst i opgavelisten. Jeg synes det er en tåbelig funktion, for den forvirrer mere end den gavner. Men jeg skal nok nå til den og forhåbentlig få den væk.


Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 03-09-2014 22:37
MLU: Jeg skal lige være sikker. Det er på den nuværende version af Lav-det-selv.dk, du har problemet, ik'? Dvs. ikke på beta.lds.dk?

Det skulle meget gerne virke perfekt på beta-versionen. Jeg forsøger i øvrigt at opdatere LDS igen i aften, så den nye version (fra beta.lds.dk) kommer i luften.

PS: Håndværkeren, bare rolig. Om natten sover familien alligevel

Jep gik ind på Lav-det-selv.dk

 

Og nu kan jeg bruge min enter knap for at skifte linje ved "svar til indlæg" 

 

Og smilyes.. Der er jo ikke et øje tørt ..

 

 

 


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Mjaaaaaa.....nu driller det alligevel. Der er hundredvis af fejl i loggen. Æv.

Er der nogen af jer der oplever fejl når I klikker rundt i forummet? Jeg har en mistanke om at fejlene ikke bliver vist, men bare logget. Det kan dog betyde at forummet er langsommere end det burde.

Mvh. AllanE

Nu må du lige præcicere hvad du mener.

Er det Beta-versionen eller driftsversionen, der giver fejl i loggen.

Umiddelbart ser det ud til at de to er ens, men kun du ved om det er tilfældet, så derfor bør du angive hvilken version, du taler om.

 

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis