Underlige spørgsmål og sjove svar.

Kender vi ikke alle til at blive stillet et spørgsmål, der er så underligt at man kun kan svare finurligt på det?
Den anden dag blev jeg spurgt, hvorfor jeg har timer-sluk på mit TV. Det ved jeg virkelig ikke, for det er sat fra fabrikken, og jeg har ikke lavet om på det.
Og så var det jeg kom til at sige, at det er for, når jeg falder i søvn foran kassen, så skal det jo være slukket, så jeg kan hører vækkeuret ringe i soveværelset.
Det gav anledning til megen undren og noget grinen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og en lille en man kan bruge til hustruen:
Der er statistisk belæg for, at sex er godt mod hovedpine.
Der er i hvert fald flere kvinder der har hovedpine før end efter sex.

Kom gerne med flere.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

En tidligere kæreste afslog mit forslag om intimt samvær med klassikeren:"Jeg har hovedpine..." til hvilket jeg spurgte om hun også havde tandpine?!?

Forkert fuglefodring = Flere Rotter.

Min onkel var en rar mand og fortalte mange underfundige ting, som vi grinte meget ad.

Rabatten i midten på motorvejen ku' da bruges til at dyrke Kruspersille i stedet for alle mælkebøtterne, alt andet ville være spild og engang vi sejlede hjem fra Kalundborg til Århus, sagde han til en helt fremmed ung mand der sad overfor at han da havde fået at vide af sin læge at hans hjerte sagtens ku' holde hans tid ud, det ku' den unge man ikke se det sjove i, eller også forstod han ikke humoren i det, han ku' til gengæld fortælle meget om traktore, hvilket kedede min onkel, så var det han fortalte den om sit hjerte, det lukkede da munden på den unge mand en lille stund.

En' dag sagde han at han da godt ku' li' piger Han kunne bare ikke huske hvorfor!!

Min tante smilede en lille smule men kun lidt.

Skal lige siges han var omkring de 80 dengang.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Ja eller den med den ældre mand, der fortalte doktoren at hans dag kun gik med at sove eller sidde i lænestolen og se TV. Hvilket får doktoren til gravalvorligt og udbryde, at det skam er livsfarligt og leve det liv. Hvorfor spørger den ældre ? Jo siger doktoren, ca 99% af alle dødsfald sker i enten siddende eller liggende stilling !!!  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce

Der er jo også den om den unge mand, der havde fået sig en dårlig, så han søgte læge. Lægen kunne dog berolige den unge mand med at sige: bare rolig, den skal ikke skæres af, den falder selv.

Min gamle tante og onkel var et ægtepar der havde overstået guldbryllupsalderen, og til en familiefest sagde tante helt alvorligt:

Når en af os to dør, så flytter jeg til Ringsted.

Tante kunne ikke forstå at hele selskababet grinede af hende  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Mænd vågner om morgenen med stiv pik og kvinderne vågner gabende. Der må være en sammenhæng her.

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

Apopos sammenhænge. Vi får mælk som baby, og vi dør en dag... måske er mælk skadeligt på lang sigt 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 13-09-2014 13:39

Apopos sammenhænge. Vi får mælk som baby, og vi dør en dag... måske er mælk skadeligt på lang sigt 

Fakta er, det er livsfarligt og blive født.   

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis