hjæææælp min puch er noget lort som ikk vil køre :D

Hej gutter. Jeg har en puch maxi k som jeg godt kunne bruge noget hjælp til. den køre skide dårligt.

 OPSÆTNING: 40 mm Cylle 20 mm kabu 20 mm studs Bad snake udstødning 28 mm forør.' 13 Tands tandhjul foran. 36 tands tandhjul bagved.


 PROBLEM: den køre cirka 60. mangler en smule indstilling. Den er rigtig langsom i accelration. og den hakker og skyder når jeg kommer til toppen. Den har rigtig mange start problemer (manglende choker). Men når jeg får den startet så bliver jeg nød til at give den minimal gas for at for den ordentligt igang. og så kan den stå i tomgang efter. Men den har det lidt med at drukne sig selv nogen gange selvom den ikke er startet og benzinen er slået fra. Jeg køre med b8 tændrør, Nogen der har nogle forslag til accelration så den kan komme lidt hurtigere til toppen. Nogen der har nogle forslag til hvorfor den sprutter og skyder på toppen ? Nogle forslag til hvordan man fikser en manuel choker ? Nogen der har nogle forslag til hvordan man får den indstillet ordentlig. Tak for hjælpen på forhånd )

emil hansen 
Hej gutter. Jeg har en puch maxi k som jeg godt... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, hvad skete der med dyret og regelsættet??
Og hvordan dælen laver I smileyer, har kun citat og code som sætter en masse mærkelige tegn?

Trying is the first step toward failure...But failure is the first step toward experience
håndværkeren.

ja. i godt humør. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis