Slankekure er noget opreklameret gejl

Hvorfor skal man sulte sig ihjel, for at leve nogle år længere?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man skal heller ikke slanke sig for at leve nogle år længere, men man skal slanke sig for at leve bedre i de år man er her.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej kaninfoder mærkeligt navn iøvrigt for det smager da ikke godt.

Men når man nu har det godt hvorfor skal man så have det skidt i de måske sidste 10 år i stedet for at nyde de måske sidste 7 år?

Jeg forstår det ikke. Længde er da ikke lig med kvalitet - eller? En undermåler af en banan kan da smage bedre end en fremelsket, og hvor jeg hellere vil have den korte end den lange.

En kort ferie kan være mere indholdsrig end en lang, og hvor man virkelig føler man har holdt ferie i den korte - jer foretrækker så den korte.

En kort køretur over ? Fyn - eller Rømø, der giver en masse oplevelser kan være bedre end 2 dage gennem Tyskland med 130 km/t og pause hver 2 time.

En aften til koncert, der forvandler en så man aldrig glemmer det, kan være bedre end ½ års fjernsyn uden noget særligt.

Jeg ved godt hvad jeg ville vælge, hvis jeg fik at vide at jeg havde 2 måneder tilbage.

Også med mad.

Men jeg forstår nu alligevel godt hvad du skriver, jeg er bare ikke helt enig.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nu er det jo ret misforstået at man skal på slankekur for at tabe sig.

En slankekur virker kun hvis man er slank, men har taget 3 kilo på over julen. Og så er det bare en kur på 1 uge eller 14 dage der skal til.

På os andre der har rundet de 100 kilogram, hjælper en slankekur altså overhovedet ikke. Måske kan man tabe 4 kilo på 1 md., men de er hurtigt taget på igen. Grunden til at man er blevet overvægtig er jo at man har fået nogle dårlige vaner. Det er de vaner man skal lave om - ikke over 1 uge eller 1 md, men over ½ år- 1 år. Man kan sagtens tabe sig over en lang periode, uden at sulte sig, med MASSERE af god mad - det skal bare være den rigtige slags gode mad. Og så er det så at man overhovedet ikke kan tabe sig uden at dyrke motion. Og er motion ikke bare dejligt? Man bliver frisk og får det godt med sig selv. Man skal bare tage sig sammen, og lave en plan over hvad man skal dyrke af motion.

Glem alt om slankekure, Nupo og alle de andre mirakelkure - de virker IKKE.

Lav dine kostvaner om, og så kan du stadig spise slik og kager en gang i mellem.

Der findes massere af sund god mad, find selv opskrifter på nettet. Og spis så kun til du ikke er sulten mere - ikke til du er mæt.

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis