husqvarna plæneklipper

Hej Alle

 

Jeg har hårdt brugt for noget hjælp, da min ellers så store stolthed er ved at knække.

Jeg har en husqvarna plæneklipper med en Honda motor på, den har bare kørt og kørt i nu 6 år, men for nogle måneder siden begyndte den at kører ujævnt.

Jeg tænkte at det måske var på tide at rense karburatoren, det gik jeg så i gang med, alt blev skilt af, og samlet igen.

Den startede også op, men problemet var der stadig væk, det var satans tænkte jeg, forfra, samme problem.

Men nu strømmede benzinen ud igemmen karburstoren, selv om motoren ikke kørte.

 

Alt blev skilt igen, og samlet, nu kørte den igen, men nu kun med choker på, så må jeg jo ha sat pladearmen på den forkerte siden på gasspjældet tænkte jeg, men nej.

I går skulle jeg så slå græs igen, kører med konstant choker på, ikke optimalt, men okay for en stund til jeg har fundet fejlen.

Da den går tør for benzin, fylder jeg på og hiver i snoren, men den starter kun 1 sek, så går den ud igen, ahhh den får ikke noget benzin tænker jeg, så skruker bunden af karburatoren, benzinen ryger lige igemmen, så den får hvad den skal have.

 

Nu er jeg træt, meget træt af den, og har behov for hjælp?

 

Jeg tænker jeg ville købe nogle nye pakninger til karburatoren/ luftfilteret, det sidder 4-6 stykker, har nogen andre forslag inden jeg smider L……. over hækken i raseri?

Hej Alle   Jeg har hårdt brugt for noget hjælp... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne tyde på falsk luft ? måske mellem motor og carburator.
Skrevet af scheel på 31 jul 2013 13:15
Hej Alle

så fik jeg liv i dyret, og den kører fint med choker på, så snart jeg fjerner chokeren, dør den.
Nye pakninger hjalp sgu..
Choker pinden sidder på den rigtige sige af karburatoren, så hvad er nu galt?
Tja, det kan vist kun skyldes en af følgende ting:

1. Der kan være er en eller anden utæthed et sted mellem karburatoren og topstykket.
2. Noget skidt i karburatorens dysser.
3. For lav svømmerstand.

Da du formodentelig nu har fjernet nr. 1, såå er der 2 og 3 tilbage.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis