Forbedringsforslag til LDS

Hej Jørgen/Allan

Nu har det gået og irreteret mig længe, så nu må jeg hellere komme frem med det:

Jeg synes det kunne være en stor fordel hvis listen af nye indlæg ikke indeholdt gentagelser fra samme emne/tråd.

Somme tider når man lige skal ind og se om der er noge nyt og spændende kan hele listen være fyldt med indlæg i 2-3 tråde.

Kunne man ikke ændre det så man fik en liste med de tråde hvori de nyeste indlæg er foretaget i stedet for en liste med de nyeste indlæg. 

Gav det mening? Eller blev det bare en gang volapyk? Ellers må jeg lige prøve igen  -  det er jo ved at være sent på aftenen.

Ellers tak for en god side!!

Venlig hilsen

Jens

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du bruger funktionen "Ulæst", så får du en liste med de tråde der har været svar i siden du sidst besøgte trådene. Og hvert emne optræder højst én gang på listen.
ktm/AKjeldsen

Tak for jeres svar!!

Så behøver jeg jo slet ikke være irreteret længere :o)))

Venlig hilsen

Jens

Arrgghh, det er jo altid godt at have noget brokke sig over!
Er det ikke sådan TV2 synger i en gammel sang?

Med venlig hilsen
ktm

 

Godt du fik svar, Jens.

Jeg lurer dog på, at genoplive den gamle udskældte "Forumoverblik"-side i en lidt anden form. Forsiden har overtaget overblikssiden, men jeg kan godt prøve at lave en side der viser nyeste indlæg, nyeste tråde, mest aktive indlæg mv.

Altså lidt i stil med de nuværende "Aktive indlæg", "Ulæste indlæg" mv., men bare i en lidt lettere form.

Hvad siger I til det? Ville man bruge det eller er "Aktive indlæg" mv. gode nok som de er?

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis