Gruppekøb: Termografi

Jeg overvejer at gøre brug af gruppekøbet på termografi, men faldt over følgende på bestillingssiden:

NB: Hvis du bor i Region Nordjylland (postnumre mellem 7700-9940) eller på ikke-brofaste øer er der et transporttillæg på 500 kr.

Der er noget der ikke stemmer, for postnumre 8000... ligger ikke i Region Nordjylland - så hvad gælder?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ups! Jeg hører lige Termoservice, så vi kan få det uddybet.

Mvh. AllanE
Postnumrene er nu fjernet - det var mig der havde skrevet forkert. Tilllægget gælder kun i Region Nordjylland. På ikke-brofaste øer vil der også være et tillæg, men det afhænger af transportomkostninger og evt. andre bestillinger, så det aftales efter bestillingen er modtaget og Termoservice har kunne planlægge.

Husk, at en bestilling her ikke er bindende før en endelig aftale efterfølgende er indgået pr. mail med Termoservice.

Mvh. AllanE
Det lyder godt

Er der nogen betingelser om, at tilbuddet skal være brugt på denne side af sommer? Eller kan man bruge det til efteråret/vinter?
Du kan godt bruge det på den anden side af sommeren. Sidste år var der mere end 100 der bestilte et besøg, så dér blev deres kalender fyldt godt op og nogen blev rykket til efteråret. Det kan man også denne gang.


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis