Fik hulmurs isoleret igår, men føj hvor de grisede


Hejsa.

Jeg fik hulmurs isoleret igår og det klarede de i raskt tempo.
Men føj hvor de grisede, og de sagde at man ikke kunne feje mørtlen op fordi det regnede alt for meget. Så der skulle man vente til det tørrede ud og tage det med en kost.

Nu er det sådan at en meget stor del af mit hus har træterrasse hrlt op af væggen, og den var således smurt ind i en masse af murestøv og mørtel. Og det sad fast. 

Nu har jeg spulet skrabet og tørret af så jeg er helt blå i hovedet, men jeg synes de blege fortegninger vender tilbage der hvor der sad mørtel.
Den ene terrasse er trykimprægneret og oliebehandlet med mørkebrun olie. Den anden er nylagt med brunimprægneret træ.

Tager de farveefter mørtel, eller skal jeg bare på den med spand og klud igen?


Med venlig hilsen

Lasse


4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan noget pjat, selvom det regner så fjernes man det da efter sig, de havde endda god mulighed for at skylle det væk i går så.

Ja, træ bliver misfarvet af  mørtel der får lov at sidde.
Selvfølgelig kan du gøre noget!

Men hvis isoleringsfirmaet er et tilfældigt rabalderfirma så er de sikkert ligeglade med dig som engansgskunde!

Du kan jo prøve at kontakte firmaet og meddele at du tilbageholder dele af betalingen indtil arbejdet er ordentligt afsluttet!

Hvorfor fortæller du ikke hvilket firma der har udført arbejdet? :o)
Enig med Sitting Bull, det er jo dem der skal levere det opryddet og rengjort, og ikke dig.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis