GPS død m gamle batterier

Hej
Min GPS til båden har ligget vinteren over med alkaline batterier i, det ene har lækket lidt.
Da jeg tændte for den sagde den klik og ikke mere. Jeg har renset al skidtet af fjederdimsen, hvor der var kommet lidt rust og batteri-indvolde. Batterierne sidder i en holder for sig, så der er ikke løbet noget ind til noget i selve gps'en. Er der mon en sikring i sådan en moderne sag?
Det er en Garmin, sådan en gul vandtæt en fra 2006.-men den var rigtig god,-også til Geo Caching.
Mvh
Helle på Møn

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hej Min GPS til båden har ligget vinteren over... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Helle.
Dejligt at du kunne bruge mit forslag og får din GPS til at virke igen.

Jeg ligger med en tanker, lastet med ca 20.000 kubikmeter jet-brændstof, og venter på at komme til kaj, så jeg kan få lov at pumpe det i land. Derefter til Spannien efter 42.000 kubikmeter benzin som skal til Kanarieøerne. Jeg håber dog at slippe for at skulle til Kanarieøerne, men at jeg i stedet kan komme hjem til det danske forår¨om en uges tid.


Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej Chr.
det lyder som om du kan springe i luften ved mindste lille gnist! Pas godt på dig selv og go' tur hjem, uden om hundeøerne;-).
Tak for hjælpen og vent bare lidt m at komme hjem, her er hundekoldt.
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis