Termografitilbud - hvilken rapport er der tale om?

Hej,

Man kan tilkøbe en rapport og I linker til leverandøres website hvor der er listet 9 forskellige rapporter. Hvilken af disse rapporter er det der udarbejdes hvis man tilvælger "Analyseret rapport"?

Er det korrekt forstået at hvis man vælger basis-produktet, så får man kun udleveret termografibillederne og en mundtlig gennemgang ved selve fotograferingen?

Mvh
Kenneth
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af KDS på 28 jan 2012 10:45
Hej,

Man kan tilkøbe en rapport og I linker til leverandøres website hvor der er listet 9 forskellige rapporter. Hvilken af disse rapporter er det der udarbejdes hvis man tilvælger "Analyseret rapport"?

Er det korrekt forstået at hvis man vælger basis-produktet, så får man kun udleveret termografibillederne og en mundtlig gennemgang ved selve fotograferingen?

Mvh
Kenneth

Hej Kenneth

Jeg vil tillade mig at svare, da jeg repræsenterer en af leverandørne af dette tilbud.

Der er nu oprettet er rapporteksempel der viser, hvad der fås, hvis der ikke tilvælges nogle ydelser:
SES HER (tryk)

Dvs. man får en mundtlig gennemgang ved besøget, samt billederne og en kortfattet billedbeskrivelse i en rapport pr. email.

Ved at tilvælge "analyseret rapport", får man en dyberegående beskrivelse af varmetabstilstanden på de enkelte bygningskonstruktionsdele,  og en uddybende forklaring om hvordan en evt. problemstilling kan løses, samt en objektivt vurderet rentabel rækkefølge på udbedring af problemstillingerne, som det

Derudover kan der vælges f.eks. termografi med undertryk i boligen, der tydeliggør kilderne til "træk" i boligen, da den kolde luft udefra vil blive suget ind i boligen der hvor der er lækager i klimaskærmen. 

Jeg håber dette er med til at give et overblik over ydelsernes omfang.

Vh
Termograføren




 

Vh
Termograføren
www.dansk-termografering.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis