Utroligt med besparelse på byggematerialer

Hej alle,

Jeg er ny i forum og har en frisk ide :-)

Jeg skal bygge en hegn omkring huset i næste uge, og da jeg har en have på 3600 kvm har jeg besluttet mig at bygge en trådhegn lige som de er i skove eller langs motorvejen. Jeg skal gøre det selv med hjælp af en ven.

Men denne tråd er lidt mere om priser og min idé som jeg har fået.

Jeg har på et tidspunkt indhentet et tilbud på materialer fra Stark - hegnspæle og selve tråd. Der, efter en rabat, kom vi frem til 16.237 kr. inkl moms. Jeg tænkte at det var lidt dyrt. Da jeg kommer fra Polen og snakker polsk, har jeg så selv kontaktet 15 forskellige træværk og fik nogle tilbud. Jeg har også kontaktet en producent af trådhegne, og i sidste ende har jeg alt i alt for samme antal af materialer betale KUN !! DKK 4552,- !!

Det har bare givet mig en bonus på 11.000 kr.... :-)

Da jeg også arbejder med transport / lastbiler - kunne jeg så skaffe mig en meget billigt transport løsning, og fik materiale leveret til døren her til morgen.

Nu sidder jeg med en frisk ide, og overvejer om jeg kan lave min egen lille forretning ved siden af mit job. Det er at kontakte danske private gør det selv med polske producenter af diverse materialer eller byggemarkeder. Kan give en 'gudie' til at købe i Polen / forhandle så prisen er endnu bedre og samtidigt kan jeg finde på nogen gode transport løsninger.

Det kan virkeligt give en kæmpe besparelse hvis man for eksempel skal bygge eller lave en stor renovering. Jeg har på selve hegnet sparet 11 tusind kroner, som jeg synes er meget.

Ville lige bare høre jeres mening om det og om det kunne være interresant for danske gør det selv folk at få en lastbil materiale leveret fra Polen og spare mange flere tusinde kroner... Nå ja.. en lille provision til mig, lad os sige 25% af besparelsen når man sammeligger med tilbud fra en dansk leverandør :-)

mvh
Polen
Hej alle, Jeg er ny i forum og har en frisk ide :... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, men er det til et helt hus, så kan det betale sig at kører til sverige at hente det, så får du også en ordentlig kvalitet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis