karm skruer i 8 cm letbeton, holder det ?

Jeg skal skifte en dør som sidder i en skillevæg der er lavet af 8 cm letbeton.. i det gamle dørhul er der slået en bræddeforskalning på betonen og så er døren sømmet på brædderne.. Men min nye dør er lidt bredere så jeg har ikke rigtig plads til at beholde det brædde værk, kan jeg godt skrue karmskruer direkte i letbetonen uden at det hele flækker ?
Jeg skal skifte en dør som sidder i en skillevæg... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmm..........  Der er vel ikke nogen her der træder på et dørtrin??????????????

Nu kommer løsningen: Man presser nogle lister ind som aftstandsstykker mellem de to sidekarme, mens døren er lukket og kravler så ud mellem listerne når man har kontrolleret alle placeringer

Hvorfor ikke ?
Det skal da kunne holde til at blive trådt på. Alt hvad der ligger på gulvet må det trædes på...
og den dag man skal have noget tungt igennem dør åbningen på en sække vogn flyver man så bare over dørtrinnet ?

Jacob
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Der findes skruer fremstillet præcis til dit formål: Opsætning af dør/vindue i porebeton, direkte iskruning uden rawlplugs, jeg mener det er Fischer der fremstiller dem.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også