vaskemaskine indtager ikke vand

Hej.
Min vaskemaskine indtager ikke vand.
Det er en Whirlpool, ca. 2,5 år gammel. Vandhanen den er tilsluttet, er der ikke noget galt med, men der kommer kun ganske få dråber ud i sæbeskålen. (er det KUN her der indtages vand?)
Den brummer, når den skal indtage vand og drejer rundt, men det kommer vi jo ikke langt med.
Når jeg så sætter den til at tømme de få dråber vand ud, så kommer det ud, men det er ikke meget.
Den skriver ikke nogen fejlmelding.
Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg er MEGET afhængig ag maskinen.
Mvh

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at rense det lille filter der sidder mellem tilslutningsslangen og vaskemaskinen?
Det er en lille si, der skal tage det værste af det der kan komme med ind gennem din vandforsyning.
Husk at få pakringen med når du monterer den igen...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej igen.
fejl fundet, det er helt tilbage ved selve vandhanen, hvorfor der pludseligt ikke kommer nok vand ud er mig en gåde!!
Der løber lidt ud.
Problem 2: Der har været en VVS mand på et tidspunkt der skulle lave maskinen. Det lykkedes ham at knække det "håndtag" jeg drejer på for at tænde eller slukke for vandet, prøver nu at dreje med en papegøje tang men den er ikke til at rokke ud af stedet. Men det er som om der er et lille hul, hvor håndtaget er gået ned. håber ikke det er for sort snak, det er svært at forklare :o(

Er BESTEMT ikke den store handyman, derfor glad for jeg fandt denne side, kan altid lærer noget nyt. Men noget forslag til hvordan jeg får (det manglende) "håndtag" drejet?
mMvh
Det kan være en balofix der kun kan dreje den ene vej!
Hvis du har et lille topnøglesætt, kan du sætte en passende top på, og dreje. Men gør det nu forsigtigt.. Det vil være træls at skulle have VVS'eren ud her fredag eftermiddag ;-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Ja men inden jeg nåede så langt flækkede røret. Jeg har fået fat i min mægtig flinke vicevært, der kigger på det. Hold op, lige pludseligt var der vand over alt!!!! Men det går ihvertfald en nødløsning til mandag. Det var et gammelt kobberrær der flækkede, synes jeg han sagde.
men tusind tak for hurtig respons, skal sprede ordet om denne fantastiske side.
God weekend!!!!!!!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis