Havefliser på græs ???

Hej, Jeg har tænkt mig at lægge fliser i det ene hjørne af min have hvor der nu er græs. Mit spørgsmål er så hvordan gør jeg det billigst og bedst, kan jeg lægge noget grus eller andet under fliserne så de ikke vugger eller er jeg nødsaget til at grave op for at de ligger i vater ???

Ser frem til jeres gode råd.

Venligst Danielle

Har købt hus på landet som skal have en renoverings tur.... Har en masse spørgsmål da jeg er forholdsvis alene om det. Glæder mig til at få jeres gode råd.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo to spørgs mål på en gang  det billigste er bare at smide fliserne oven på græsset og så håbe at "det går nok"
Vil du have noget der kan holde, så skal du grave mindst 25 cm. jord af. Derefter fylder du stabil grus i så det vil passe med en flise tykkelse, så de ligger i højde med græsset omkring dem. Det er bedst at tromle eller vibrerer gruset på plads inden du lægger fliserne. Husk at rette det af med en rette skede, du kan bruge et lige brædt til det. Når du har lagt fliserne skal du have noget fint sand ovenpå, som du så fejer ned imellem fliserne.
:) jeg takker for rådet.... prøver lige at lægge dem på græsset ellers må jeg jo igang med den store maskine, griner..

Har købt hus på landet som skal have en renoverings tur.... Har en masse spørgsmål da jeg er forholdsvis alene om det. Glæder mig til at få jeres gode råd.

Jeg ville nu nok gøre det rigtigt fra starten, prøv at tænke på at du fremover vil gå og ærge dig over at du ikke lige gad den dag.
Hvem jager også med dig, husk at det tager som regel et år at planlægge det du kan lave på tre dage
Smiler, ja man kan lige så godt lave det rigtigt fra starten... Jeg går igang imorgen, gider ikke mere idag.

Har købt hus på landet som skal have en renoverings tur.... Har en masse spørgsmål da jeg er forholdsvis alene om det. Glæder mig til at få jeres gode råd.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis