betongulv revnet.

Jeg har fået støbt betongulv det er revnet en del steder. men der er især 2 steder hvor det lyder som om at det er hul under betonen.. det giver sig vel ca 1-2 mm når man lægger alt sin vægt på..

Hvad kan man gøre. kan man evt. bore nogle huller og sprøjte noget ned eller hvad gør man.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det ligefrem giver sig når du lægger vægt på, så må der være et problem med underlaget. Personligt ville jeg nok lige hugge det stykke op og se hvad fa'en problemet er og så gøre noget ved det og lægge nyt beton i "hullet" bagefter. Det besværliggøres naturligvis hvis du har eks. armert beton eller gulvvarme, men det nævner du jo ikke noget om.
Hej Matize

Jeg tror det kunne være en god ide at få en byggesagkyndig til at kigge på skaderne i dit gulv.

Hvis der er sætningsrevner i dit gulv er det vigtigt at finde ud af sammenhængen og årsagen inden du går i gang med løsningen.

Min erfaring er at en geoteknisk boreprøve ofte er en god investering til at klarlægge problemet inden man går igang med løsningen, samtidig kan man også få en forventning til hvad der vil ske i fremtiden.

Hvis du ønsker hjælp til at komme videre og du ikke allerede har løst problemet er du meget velkommen til kontakte mig.

Vi arbejder med en opgravningsfri løsning til stabilisering af gulve og fundamenter som har sætningsproblemer som hedder Uretek Metoden.

Med Uretek Metoden kan vi uden opgravning og ophugning af gulvet stabilisere de jordlag som er årsag til at fundamentet eller gulvet sætter sig.

Hvis du vil vide mere om hvordan stabiliseringen foregår kan du besøge vores hjemmeside på: www.uretek.dk
eller kontakte mig på tlf. 70 20 33 01.

MVH. Kent
Er det kun mig der læser det som et gulv der lige er blevet støbt eller ?

Det er sikkert underlaget der ikke udført godt nok, op med gulvet og ret fejlen, det med at lappeløsninger holder ikke altid som forventet.
Gammelt indlæg, men ikke gammelt nok til lige at smide lidt reklame på LDS

Vi må håbe at Matize har fået løst sit problem...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce
Damm, havde ikke lige set datoén, godt spottet Weizo.

Var selvfølgelig en ubetalt reklame indlæg fra Matize / uretek.
TDJ PRO støbegummi virker fint til at reparere betongulve i kan se det her www.tdj.dk
He he, også kom der lige en mere....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis