Printet er brændt sammen

Jeg er ikke så computer "klog" eller hvad man kan kalde det. Men min HD virker ikke, jeg har så fået en til at kigge på den, og det er printet der er brændt sammen, andet er der vist ikke galt -men det er vel også slemt nok

Er der nogle steder hvor man kan få lavet det til en nogenlunde fornuftig pris, jeg ved det sikkert ikke er helt billigt, men det betyder meget for mig at få lavet, da der er mange billeder fra mine drenge var små Så det er billeder jeg meget gerne vil have igen.

Så kender i nogle gode firmaer der laver sådan noget? (gerne nogle i selvh ar god erfraing fra)  Så vil jeg meget gerne have links :)


<p>Mvh My</p>
Jeg er ikke så computer "klog" eller hvad man kan... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan, måske, gøre det for dig. Jeg har gjort det en del gange før med held. Men det kræver selvfølgelig at du har en disk mage til. Disken skal ikke åbnes for at skifte printet, så skiverne tager ikke skade. Et af de problemer der kan blive, er at allokeringstabellen er røget, så der skal bruges specielle programmer for at hente data frem. Men det har jeg så også gjort en del gange.

Det er kun et forslag. Det bliver megadyrt at sende den til et firma.
Hej Frank. Tusind tak for dit tilbud :D Jeg har lige skrevet en pb til dig :)

<p>Mvh My</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis