Fuge udv i fugtigt vejr

Hejsa

Er det helt udelukket at få fuget vinduer i dette vejr ?

Den ene kant er zink og den anden træ/vindue....

Det får jo noget vand sad
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige fuget med silicone i lørdags, det er der stadig. Jeg gav lige fladerne en tur med varmepistolen, så de var helt tørre.

Der skal voldsslagregn til hvis silicone skal tage skade.....

Anders
Jeg skal igennem en være omgang.

Har 2 rationel alu vinduer hvor en klovn har fuget helt ud til kanten ! Så jeg piller alu lister af og så skal jeg skære alt fugen væk.

Derefter fuge igen - inde ved træet og ikke ud på forkant af alulisten - og så på med lister igen.

Vil have en pro til det men vil ikke ringe og så de bare siger ja selvom det bliver noget lort pga vejr. Skal IKKE igennem dette igen !!!!

Nogle tips til at fjerne fuge fra træet på vinduerne ? Zinken er det nok nemt nok at skære af !
Og må man desuden bruge feks acetone til at opløse rester - eller kan man så ikke fuge på emnet igen uanset vask ?
Størknet silikone kan kun fjernes mekanisk. Dine rammer rådner ikke op, de par dage eller 5, du skal vente på at det bliver tørvejr - så er du sikker på et godt resultat....
Citat fra MikeMarbjerg

Størknet silikone kan kun fjernes mekanisk. Dine rammer rådner ikke op, de par dage eller 5, du skal vente på at det bliver tørvejr - så er du sikker på et godt resultat....

Nej men der vil det regne ind biggrin

Skal have dækket af så !
Annonce
ok - ja det duer ikke hvis det regner ind smile. Jeg forstod det bare sådan at du først skulle til at fjerne den gamle fuge. Hvis den allerede er væk skal der dækkes af, ellers var det jo bare at vente. De næste par dage skulle se gode ud ang temp og nedbør.
Hvem fa´en har fuget ude på alu profilen, og hvordan delen kan det lade sig gøre.. den kan da ikke få fat der...!

Kan du ikke få det fjernede på fuskerens regning...?

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis