Mac

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle profiler herinde som arbejder i apples macintosh, har selv en, men hvis jeg er ene og alene er ord jo spildt.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Rasmus_brandmand

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle profiler herinde som arbejder i apples macintosh, har selv en, men hvis jeg er ene og alene er ord jo spildt.



Nej du er ikke alene jeg bruger Macbook og Imac
så dine ord er ikke spildt smile

Henrik

Der findes ikke nogen problemer som ikke kan løses 

det er dejligt at møde andre mac brugere, :-)
jeg bruger prmært min til musik produktion, har bare ik fundet de optimale programmer til mit behov endnu. :-P
men hovedsagen til at jeg skriver herinde var at jeg downloadede et demo spil, hvor filen var af .app arten, jeg har haft direkte problemer med at åbne programmet, og det nager mig naturligvis, har læst lidt om at jeg uligvis skal benytte mig at unix programmet og diverse, men jeg står på en øde ø med det, jeg er samtidig også nybegynder indenfor mac'ens univers, så jeg håber at du kan hjælpe. :-)
Citat fra Rasmus_brandmand

det er dejligt at møde andre mac brugere, :-)
jeg bruger prmært min til musik produktion, har bare ik fundet de optimale programmer til mit behov endnu. :-P
men hovedsagen til at jeg skriver herinde var at jeg downloadede et demo spil, hvor filen var af .app arten, jeg har haft direkte problemer med at åbne programmet, og det nager mig naturligvis, har læst lidt om at jeg uligvis skal benytte mig at unix programmet og diverse, men jeg står på en øde ø med det, jeg er samtidig også nybegynder indenfor mac'ens univers, så jeg håber at du kan hjælpe. :-)


Det kan du tro
jeg selv har arbejdet nu i år med mac efter jeg besluttede for at droppe windows.
Jeg bruger min mac til mit arbejde, som ikke er ret kreativ som macen er beregnet til. Da jeg er i offshore verden, og her er det pceren som styre denne verden, men der er nu flere og flere som står og kigger mig over skulderen når jeg slæber en hvid mac op og starter for Ilife pakken eller spiller Call of Duty 2
Så sig hvis du har et problem og jeg vil gøre hvad jeg kan for at hjælpe

Henrik
p.s hvis du vil kan du få min messeanger adresse

Der findes ikke nogen problemer som ikke kan løses 

Har både PC og Mac. PC'en som nødvendigt onde, da mit regnskabssystem ligger på den - ellers røg den sgu RAUS med alle de problemer den giver.


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis