Vand på rå beton gulv

Hejsa,

Jeg har haft besøg af en VVS'er, som har skiftet et vandrør i huset. Inden kan kunne skifte vandrøret, så aftappede han systemet ud på vores beton gulv (Det skal her siges at vi er i gang med renovere rummet og har i den forbindelse fjerne det normale gulv og er helt nede ved fundamentets rå beton.)

Vi snakker ikke om lidt vand, men rigtig meget vand. Røret som blev aftappet er ca. 50 m langt! (Rækkehus)

VVS'eren ville ikke tørre op idet han mente, at det selv ville sive væk ned under gulvet. Det har han også ret i, men tager mit gulv ikke skade af det? Han sagde yderligere, at han lod vandet fosse ud på gulvet fordi han ikke havde tid til at få det aftappet korrekt.

Hvad siger I andre til denne historie? Skal man bare finde sig i det og håbe at han har ret i at gulvet ikke tager skade?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmm, jeg havde nu nok gjort mig så meget umage så jeg havde sat en spand under - eller tørret det op igen, men sådan er vi håndværkere jo så forskellige.

Jeg tror nu ikke din beton tager skade, men det er ærlig talt en smule sjusket af manden.

Han havde en spand til rådighed, men den ville ikke være nok. Den skulle være tømt mange gange.
Tja, det burde den gode mand så bare have gjort :-) Men din beton skal nu nok holde alligevel.

Du har beroliget mig - tak for hjælpen!
Bør jeg egentlig affugte lokalet inden jeg støber gulv ovenpå den beton, som har være våd?
Annonce
Hvis der ligger en sø af vand, så burde du nok fjerne det inden du støber videre, men ellers bør det ikke give dig problemer at der er lidt fugt.

tja havde det været mit gulv og der bare havde været en plet af rust efter et besøg af en vvs, så skulle han kommet til at reparere mit gulv til han aldrig glemmer det, bare min mening.
MAN KAN IKKE HA FOR TRAVLT TIL AT TAPPE SYSTEMET AF.

hvem er det er betaler for at han kommer og laver det?
han burde vide hvor lang tid det tar, også selvom det er fredag kl 15
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis