gipsplade vægge i uopvarmet sommerhus den usikre 2331 21-07-2003 07:41 Jeg er blevet fortalt, at jeg ikke må lave væggene af gips i et uopvarmet sommerhus, idet gipspladerne trækker vand til sig. Jeg skal lave vægge af træ.Kan det have sin rigtighed???Den usikre Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
sbertelsen Trådstarter 2331 08-08-2003 12:09 Vi har et sommerhus med gipsvægge. Vi bruger det ganske vidst hele året, men det står uopvarmet når vi ikke er der. Der har gipsvæggene siddet fint i 40 år. Jeg ved ikke med de forrige ejere, men jeg tror faktisk ikke de brugte huset om vinteren. Jeg ville trygt sætte gips op. Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
njord 6397 7120 08-08-2003 12:17 hvis du ser hvad sommerhus fabrikanterne bruger, ja så er det gipsplader !Jeg tror bestemt ikke at der er tale om vådrumsplader, de er dyre og det ville garanteret blive omtalt grundigt hvis det var tilfældet.Venligst Njord MVH Njord
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her