tagrenovering

står overfor at skulle ha skiftet mit betontegl tag og ville lige høre om nogen havde erfaring med MBH gruppen.

det er jo en pæn slat knaster der skal punges udcool
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi kiggede også på forskellige firmaer, men efter vi havde talt med flere firmaer og fået tilbud fra 3 af dem valgte vi Haslev Tagrens som vi syntes havde det bedste tilbud. Vi har været tilfredse med deres arbejde og de er også fornuftige at snakke med. Du kan se mere her tagrenovering.

Nej, kender dem ikke, men kan heller ikke finde det store om dem på nettet, så det er da hverken dårlige eller gode tegn.

De har ingen hjemmeside med referencer på eller ?

Kan se de har en enkelt anmeldelse på anmeldhåndværker, ellers er der ikke meget at finde om dette firma som ellers skulle have eksisteret i 3 år.

Har du fået flere tilbud på din tagrenovering.. ?

Hvis ikke, så husk at lave et ordentligt udbudsmateriale / beskrivelse om arbejdet, så tilbuddene er ens, og du ikke sidder og sammenligne æbler og pærer.. hvis du forstår hvad jeg mener.

Du har betontagsten på i dag, vil du have dem på igen, så vil jeg anbefale dig at kigge på betontagsten fra V.Meyer, her får du 30 års garanti, mod kun 15 års garanti fra Monier.

Jeg vil dog anbefale dig at betale dem smule ekstra og få tegl på taget i stedet for, de fåes med helt op til 50 år garanti fra bla. Creaton.

Brandenburger og Nibra tagstenene er også af super god kvalitet som Creaton tagstenene.

Er valget et tegltag, så kig efter et engoberet tegl, dette holder sig flot rent og algefrit i rigtigt mange år, og fåes også i flere glansgrader ( engoberet - ædelengoberet - krystal engoberet )

Alternativt til et tegltag kunne være et tag med tagpap, som i dag efterhånden har lige så lang levetid som almindelige tegl.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis