plastik uden på kældervæg

Skal igang med at grave dræn ned. Har en gang set noget plastik med knupper på, som bruges til at holde vandet væk fra vægen, samtidig med knupperne holder afstand, så vægen kan ånde. Har hørt at det er noget med en ventilationsliste øverst, som også gør at den fugtige luft kan komme ud.

Hvad hedder det? (rart at vide hvis jeg skal søge efter det på nettet)
Er der andre der har brugt det? Hvor købte I det? Hvad gav I for det?
Hjemmesider hvor det sælges? Også gerne hvis det er dig selv der er sælger.

på forhånd tak! Hans
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det hedder Drænplade, du kan søge i rockwool hjemmeside.
go fornøjelse

p /p
har googlet lidt og fundet flere producenter men ingen som sælger dem. Ser ud til at jeg bliver nød til at tage turen rundt i alle byggemarkederne for at se på priser.

Er der ingen der har brugt dem og som har en ide om hvilket prisleje vi taler om. Er det ca. 10kr/m2 så skal jeg da bare ud til det første byggemarked og have dem. Er det ca. 200kr/m2 så skal jeg slet ikke have dem og kan spare mig turen. Er det 40-80kr/m2 er jeg nød til at tage turen rundt i 4-5 byggemarkeder og sammenligne priser. Hvis der bare var et par internetbutikker gik det lidt hurtigere.
Det var ikke dem jeg oprindelig havde i tankerne. De kunne være bedre da de også isolerer, men det bliver for dyrt.
Det var ikke dem jeg oprindelig havde i tankerne. De kunne være bedre da de også isolerer, men det bliver for dyrt.
Gode links!

Jeg kan se i vejledningen at platon pladerne faktisk er et alternativ til at have grus hele vejen ned til drænet. Jeg har godt nok bestilt gruset. Det er her mandag kl 7.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis