Gode råd om køkener priser/kvalitet..

Til alle der kigger efter nyt køkken eller bad..

I kender det alle sammen, man er på udkig efter et nyt køkken og eller bad. Så er man ude og kigge ved de forskellige mærker der er - når man så kommer hjem efter en lang dag med mange imputs. Men kan man huske hvad man har set - nej... For næsten alle køkkenmærker ligner jo hinanden...
Så kommer jeg ind i billedet... Jeg giver råd og vejledning om priser og kvalitet.
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ok hvad vægter du så som kvalitet....
Jeg har et par svar muligheder til denne:

1. Du må da være sindsyg - skrid...
2. "Jeg giver råd og vejledning om priser og kvalitet"..... jaja det gør jeg også...
3. Det her er det dumeste indlæg jeg har set længe her på sitet

du vælger bare den du bedst kan lide.... biggrin
Jeg er af den holdning at når man kigger på kvalitet, så skal elementerne for det første være samlet fra fabrik evt.skal der været boret for greb, da det gør opsætningen meget nemmere og hurtigere, og der sker ingen fejl.

Så synes jeg at en lille ting som "softluk" skal være standart og ikke et tilkøb.

Og en ting som leveringssikkerhed... meget vigtigt..

Så er der de ting som kunder normalt ikke ligger mærke til, eks. tykkelsen på skabssiderne, hvordan bagbeklædningen er sat fast, med hædteklammer eller er det skruet fast. Og hvordan udstillingskøkkenerne er sat op, hos den butik som man nu vælger at købe sit nye køkken ved.

jeg håber at det kunne hjælpe dig lidt på vej..
jeg fatter ikke denne tråd, hvad vil du - sælge et specifikt køkken eller hvad så sig da hvad det hedder ??? og hvis ikke så kan du da godt sidde at diskutere køkkener generelt - jeg fatter det bare ikke helt.... det ser skummelt ud......
Hvad er en impotør?

Hvis det er dét jeg tror, prøver du vist bare på at sælge noget.... og er ikke særlig god til det.

Søren
Annonce
det er ikke et salgsforum det her,- Admin du må vise din styrke og sætte fyren på plads.
Jeg sælger køkken, men jeg vil ikke sælge køkkener igennem denne sitet, jeg vil bare give lidt ud af min erfaringer. og det er ikke spor skummelt... Derfor vil jeg heller ikke komme med noget navn på mit firma.
Hvordan ser du så på kvaliteten fra IKEAs køkkener?

Jeg har hørt at der kun importeres køøkener fra ganske få fabrikker, så derfor er kvaliteten af stel og låger ofte helt den samme......er det rigtigt?
Citat fra vatos

Jeg har hørt at der kun importeres køøkener fra ganske få fabrikker, så derfor er kvaliteten af stel og låger ofte helt den samme......er det rigtigt?

Det er vist mest selve skabs-modulerne som ofte er ens (der er vist en fabrik herhjemme i DK der sælger til de mere "almindelige" firmaer).

Men hvor tit går et skab i stykker? Det er jo låger/skuffefronter/bordplader der tager størstedelen af straffen.

Søren
Citat fra Kristian Køkken Impotøren

Så er der de ting som kunder normalt ikke ligger mærke til, eks. tykkelsen på skabssiderne, hvordan bagbeklædningen er sat fast, med hædteklammer eller er det skruet fast. Og hvordan udstillingskøkkenerne er sat op, hos den butik som man nu vælger at købe sit nye køkken ved.

jeg håber at det kunne hjælpe dig lidt på vej..

Hvem er det du vil hjælpe på vej?
Det var vist dig der oprettede tråden.

Personligt er jeg lidt ligeglade med hvordan bagbeklædningen er sat fast. Den falder sku nok ikke af alligevel.wink
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis