Spabad

Jeg går og påtænker at renovere mit andet badeværelse.
Alle fliser i rummet bliver taget ned og der bliver lagt ny vådrumsmembran og nyt gulv med gulvvarme (Vand)
Hvis jeg vælger at lave spabad, skal der så ekstra afløb under karet.
Jeg ved endnu ikke om jeg vil indmure det.
Må gulvvarmen også gå under Spabadet.
Hvis jeg laver det indmuret, skal der så udluftningsrist til for motoren.
Hvem har prøvet det og har i evt. Billeder.
På forhånd Tak
biggrin

Med venlig hilsen

Søren
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
..............der skal jo et afløb fra spabadet placeret under spabadet , og du skal have mulighed for at kunne lave service på motor og installationer uden at brække mure ned , emten ved at placere motor i en muret kasse med løst låg eller i et bagvedliggende rum hvor der så laves hul i væggen .

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Hej Søren

Jeg har et spa-bad, installeret for 3 år siden.

Et ganske alm. spabad, med alm afløb, dog stort nok til at komme hurtigt af med al vandet.

Der SKAL være nok udluftning til motoren og i mit tilfælde er den ikke muret op, men står bare på nogle ben.
Til gengæld har jeg så store problemer med den fuge der er lagt op ad fliserne, da det giver sig. Har forsøgt at lave fugen med masser af vægt i karret, da man "gør" sådan, dog uden held.

Iøvrigt bruger jeg stort set kun tiden i karret, når det skal gøres rent - afkalkes - slangerne renses igennem - - - :evil: .

Vil bare ønske dig rigtig god fornøjelse. Det er pænt så snart det er gjort rent.....så det forbliver (næsten) ubrugt. :roll:

Hilsen

Paw
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis