Tøsetur til kbh.

Vi er tre veninder fra det vestligste jylland, som skal på en lille hyggetur til københavn d. 25 - 26 september.
Vi skal bo på Christianshavn - på et lille hyggelig hotelpensionat, hvor huset er fra 1700 tallet. Overnatningen er det eneste som på forhånd er planlagt og nu er det jeg ønsker nogle forslag til, hvordan vi oplever mest muligt på meget kort tid. Jeg har en ide om, at vi selvfølgelig skal se Christiania, da vi skal bo tæt på - og selvfølgelig en shoppetur på Strøget.
Hvad er der ellers af andre spændende muligheder :?:
Jeg vil blive rigtig biggrin for nogle gode bud.

MULLE.....
28 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Íhh hvor lyder det hyggeligt med en flok piger afsted biggrin

Det nye shopping center Fields må da være selvskevet. Det er ihvertfald på min "ting-jeg-skal-se-i-kbh" liste.
jeg har også hørt gode ting om planetariet, som jeg helt sikkert også skla besøge.

Håber i får en god tur, og at der kommer mange svar på dit spørgsmål. Så kan jeg hente lidt inspiration her til når jeg skal afsted til Djævleøen smile

Pips

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
.. prøv evt. at se under www.aok.dk her kan der måske henstes lidt ideer ?

/Peter Madsen

<p>Peter Madsen</p>
Hej Heksen !

Tak for de gode links biggrin

Iøvrigt, er jeg ret vild med din betegnelse af STÆDIGHED :wink:

MULLE.....
Tak og var skam så lidt :wink:

hvis der ellers er noget er spørger i bare løs,kan også fanges på mail

bor til højre for christianshavn,ca en spytklat derfra biggrin

Jeg kan! jeg vil! og så blir jeg hysterisk!
Annonce
Jeg takker endnu engang biggrin

Jeg elsker at rende rundt på loppemarkeder, hvor jeg ofte finder sjove ting.
Gad vide om der skulle være mulighed for dette, enten lørdag eller søndag :?: Det må meget gerne være i nærheden af Christianshavn. Mine medrejsende, har vist ikke helt samme interesse :roll: og så ku`det jo være lidt lettere, hvis man pludselig kommer forbi :wink:
gerne et sted med kunsthåndværk e.lign. tongue

MULLE.....
Jeg undersøger det lige ;o)

Der burde ihvertfald være noget på christania,men jeg har ikke selv været der inde siden sidste sommer (er nybagt mor og kronisk i søvnmangel gg) det er på tide jeg tar ind og kigger,der er smadder hyggeligt og jeg spørger til loppe/kunst derinde ved de lokale ;D

Mvh Heksen

Jeg kan! jeg vil! og så blir jeg hysterisk!
Jeg husker tydeligt, hvordan det var, at være nybagt mor - MED SØVNMANGEL :evil: - selv om det efterhånden er mange år siden. Derfor skal du ikke gøre en hulens masse ud af, at undersøge hvor diverse klundsere hører til. Det var mere lige hvis du vidste, om der var noget i området :wink:
Christiania er selvfølgelig et must og jeg er - som du - faktisk også sikker på at der findes et eller andet der.
Ellers, Tak for din venlighed - og nyd din barsel i fulde drag smile

MULLE.....
Psssst, Karin med min yngste på knapt 4 år husker jeg også (udover søvnmangel), at det kan være ganske forfriskende at kunne være noget for andre end guldklumpen - og en frisk tur med barnevognen i andre omgivelser trætter på en anden måde :wink:

Til Heksen. Tillykke med guldklumpen! Hvis du nu mangler et råd henad vejen med hende/ham?, så kan du jo prøve lykken her over hækken. Vi er vist flere med småstørrelser biggrin Og brugt udstyr har vi vist også. Så det er bare at prøve i køb/salg osv.

God fornøjelse med tøsetur og guldklump!
Citat fra "Heksen"

Hvad kalder man en klog københavner??

en turist! :wink:

Er det en slet skjult kommentar til det forhold, at op mod flertallet af indbyggerne i København kommer fra Jylland?
Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis