Det dunker fra venstre side, nok hjulet. Det knager og knækker når jeg drejer rettet i venstre front.

Hej nogen der ved hvad det kunne være?


Det dunker ved hastigheder omkring 80-90km/t. Når jeg drejer i rettet, skarp ved lave hastighed, parkeringskærsel, knager det og laver knæk-lyde fra venstre front. 


Mvh puntomand
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

 Det lyder som et defekt kardan/knokkeled - Check lige forhjulsleje, topleje ved støddæmper og styre/bærekugle også, når hjulet nu skal af.

Vh. Carsten



 

Oversæt ordene og brug youtube, der er videoer af ALT.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Cool tak


Mvh puntomand

Det kunne nu også lyde som om det er tårnlejet der er øg.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Sådan noget med at købe reservedele i god kvalitet. Jeg er ret sikker på, at det er bærekulge og topleje, den er gal med. Men det er jo en jungle i forhold til reservedelene. Hansen tager 245kr for en bærekugle. andre steder koster de 70kr. Nogen der har gode erfaringer med hensyn til kvalitet og pris. Og der er skal jo bruges lidt specialværktøj, hvor købe I jeres?


Mvh puntomand

Det er jo en Fiat! Hvad koster de originalt?


 

Puntomand skrev den 22-10-2017 15:24:02

Sådan noget med at købe reservedele i god kvalitet. Jeg er ret sikker på, at det er bærekulge og topleje, den er gal med. Men det er jo en jungle i forhold til reservedelene. Hansen tager 245kr for en bærekugle. andre steder koster de 70kr. Nogen der har gode erfaringer med hensyn til kvalitet og pris. Og der er skal jo bruges lidt specialværktøj, hvor købe I jeres?

 Fornemmer at kvaliteten er nogenlunde ens for de originale stumper. Køb derfor det nærmeste sted du syntes prisen er ok. Det hjælper ikke og kunne spare en femmer, hvis fragten så til gengæld koster en hund.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ups, der skulle stå uorginale stumper i stedet for orginale i mit forrige indlæg.    

Bedre sent end aldrig.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis