Blomsterløg

Hej LDS'ere

Jeg skal igang med at kigge på blomsterløg til efterårs sæsonen. Kan det virkelig passe at jeg ikke kan finde flere butikker online end Blomsterverden?

Hvor handler i henne når i skal have handlet blomster og blomsterløg? Jeg er kun interesseret i online butikker :) 

Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har tidligere brugt "Bulbi" i Holland - ok god pris, synes jeg.. Hvordan de er nu, ved jeg ikke..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ingen en reklame klikker............... Har kun lavet indlægget med det formål at få os til at klikke på linket.  
Hvis man ikke kan finde mindst end 2-300 onlne forretninger på Google, så er man for dum til nettet.  
Er anmeldt til admin.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Øv - DET burde jeg have sagt mig selv..  . Dumme mig.  .var ikke engang inde på linket..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det er det man kalder en trojansk reklame , de optræder mere og mere hyppigt på diverse forum , denne her har også været på havenyt.dk , den burde slettes af af webmaster................


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Beklager hvis det har virket som reklame   det har ikke været min mening.

Ville da gerne fjerne det link jeg har lavet hvis det er det der får jer til at tro det, men jeg kan ikek få lov at ændre i opslaget mere. 

Jeg var egentlig bare på udkig efter andre forslag til gode netbutikker med blomster, men kan da godt se at dette forum og dets medlemmer ikke er det rette publikum   


Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
Annonce
Mottomayn skrev den 16-10-2017 08:14:01

Beklager hvis det har virket som reklame   det har ikke været min mening.

Ville da gerne fjerne det link jeg har lavet hvis det er det der får jer til at tro det, men jeg kan ikek få lov at ændre i opslaget mere. 

Jeg var egentlig bare på udkig efter andre forslag til gode netbutikker med blomster, men kan da godt se at dette forum og dets medlemmer ikke er det rette publikum   


 Det er oplagt at du bliver anklaget for reklame, når du i dit første indlæg linker til en specifik side og spørger om der findes andre...
Som jeg skrev, så kan man ved en en simpel søgning finde adskillige nethandler med produkter du efterspørger.
Hvis du omvendt havde spurgt til erfaringer med nethandel uden at linke, så ville vi sikkert havde svaret dig seriøst   
Husk på at dette er et forum af helt frivillige mennesker der bare deler ud af deres erfaringer med alskens ting og sager, og det uden at få en krone for det, men udelukkende gør det for at hjælpe andre  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
PinkHenrik skrev den 16-10-2017 11:03:30


"Hvis du omvendt havde spurgt til erfaringer med nethandel uden at linke, så ville vi sikkert havde svaret dig seriøst   "

 Det var præcis det jeg ville med mit oplæg. Nu ved jeg da til næste gang at links er no go   

Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
Mottomayn skrev den 16-10-2017 14:16:05

 Det var præcis det jeg ville med mit oplæg. Nu ved jeg da til næste gang at links er no go   

 Så vil jeg sige at jeg har købt flere ting hos Lundhede og Jespersplanteskole...  
Dog ikke løg, da jeg ikke er så meget til dem (udover at spise dem til bøffen  
  ).
Men jeg har købt forskellige buske og træer, samt "tilbehør" og med særdeles gode resultater.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Tak !  

Og tak for vigtig forum etikette info

Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.

Jeg har også tidligere købt 700 blomsterløg ved https://bulbi.nl/

Det er løg i rigtig fin kvalitet. Og ved storkøb er prisen meget rimelig. 


Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis