Byggematerialer fra udlandet

Hej alle.. 

Som ny her på siden, synes jeg, at jeg ville dele et af mine bedste tips, som jeg har gjort mig, i mens jeg har været ved at bygge hus. Hvis man køber materialer fra udlandet, helst EU(så der ingen told kommer på), så er der virkelig en del at spare. 

Som flere af jer nok har erfaret, så er det dyrt at bygge hus med kvinder, især når de vil vælge materialerne.. Mine kone havde forelsket sig i nogle helt bestemte klinker, som kostede det hvide ud af øjnene i byggemarkedet, men efter lidt research på nettet, fandt vi(jeg) nogle mangen til, på en tysk hjemmeside - forskellen lå bare i at prisen, på dem fra Tyskland, var ca. 35% lavere. 

Desværre var det tyske byggemarked ikke så behjælpelig med fragten, hertil gjorde vi brug af Pakke.dk til at hjælpe os med fragten af de to paller.

Det er selvfølgelig altid med lidt betænkning, når man bestiller noget hjem fra udlandet, især på grund af den lange fragt. Men det gik heldigvis uden problemer, hvorefter vi har købt flere forskellige ting fra udenlandske hjemmesider til vores hus. Hvis siderne har kunne klare fragten til DK, har vi igen gjort brug af Pakke.dk med succes. 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu ved jeg ikke,om Pakke.dk også transporterer flydende materialer,ihvertfald er der rigtig mange penge at spare ved køb af kvalitetsmaling.


bh

Godt set speddy. Jeg syntes også indlægget lugtede langt væk. Men der er altid nogle der prøver...


det er vel ok at komme med et godt velmenende råd, også selv om han har rost samme produkt i anden anledning - eller har jeg overset noget

Umiddelbart ville jeg sige at det var op ad bakke på grund af fragt raterne, samt det bøvl der måtte være  med at supplere i de rigtige nuancer hvis man nu ikke har købt nok, eller skal reparere noget.  Hvis man selv jævnligt arbejds mæssigt kører til feks tyskland kan man selvfølgelig bare tage med når man er der alligevel. 


km

Priserne på pakke.dk er i den høje ende hvis det er indenrigs pakker. Der et noget bedre priser hvis man logger på Gul og Gratis.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis