Mange dobbelt tråde

Jeg synes der er en hel del dobbelt tråde for tiden


Jeg tænker om det ikke er muligt at sætte en form for tidslås på så man evt kun skal vente et x antal minutter inden man kan oprette en ny ?



Jeg har set det virke upåklageligt på op til flere andre forums ude på det store internet. 

20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Problemet er, at når man opretter  en tråd og gemmer, får man en "Kritisk fejl", hvorefter folk naturligvis prøver igen.

Det er en bug der har eksisteret over flere år, og jeg finder det ufatteligt at det åbenbart er umuligt at rette den.


Det er rigtigt, at det er en kendt problem. Og der bliver arbejdet på at løse det.

Men det er en lumsk fejl, for der ER faktisk en tidslås indbygget i systemet. Det burde ikke kunne lade sig gøre at lave alle de dobbeltindlæg. Og fejlen opstår sporadisk og tilsyneladende tilfældigt (ikke alle bliver ramt samtidig), så det er meget svært at fejlfinde. Senest i august blev der lavet en opdatering, som så ud til at løse problemet - men det kom igen.

Så imens der bliver leget Sherlock Holmes i kildekoden, så har vi travlt med at fjerne dobbeltindlæg manuelt i takt med at vi opdager dem.

Se evt. mere her: http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/209633/afpg/3


Mvh. AllanE

Jeg får også på det seneste den "kritisk fejl" men ignorerer bare beskeden - indlægget bliver alligevel fint. 

Til gengæld er alle dine forskellige smiley forsvundet ?

@Frank, smileys skulle du gerne kunne bruge! Har du ikke smiley-knappen i editoren (klik på billedet for at forstørre):


Mvh. AllanE

Og lige et spørgsmål: Oplever I både den "kritiske fejl" ved helt nye tråde og når I svarer i en eksisterende tråd?


Mvh. AllanE
Annonce

Det er ikke rigtigt at fejlen opstår sporadisk.

Hver eneste gang jeg skriver et indlæg får jeg en kritisk fejlmelding. 

Denne gang fik jeg godt nok ikke nogen kritisk fejlmelding.

Men det tog sekunder før mit indspark gik igennem. 


AllanE skrev den 03-10-2017 14:19:01

Og lige et spørgsmål: Oplever I både den "kritiske fejl" ved helt nye tråde og når I svarer i en eksisterende tråd?

 Den kommer hver gang man starter en ny tråd. Hvis man blot svarer på en eksisterende tråd er der ikke problemer.


AllanE skrev den 03-10-2017 14:18:05

@Frank, smileys skulle du gerne kunne bruge! Har du ikke smiley-knappen i editoren (klik på billedet for at forstørre):


 Haha.. så kom der smiley på igen - go´ morgen Frank..   

Ps. Hovsa "kritisk fejl" udebliver faktisk idag.   

Næ... den kritiske fejl kommer vist nok kun når man opretter en tråd.. 

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis