Søger kasse der måler over 100 cm. og hvor lang tid skal oliebefængte rør ligge i lampeolie for olien ryger af?

Hej

Jeg skal vaske olie af sort vandrør. Jeg bruger lampeolie da det er billigt, og virker ret effektivt. Bliver det lettere at få olien af, hvis man lader røret ligge i lampeolien noget tid, og i så fald hvor meget tid cirka? :-)

Jeg skal bruge en kasse jeg kan lægge rørene ned i, rørene måler 100 cm. og jeg kan simpelthen ikke finde en kasse der er 100 cm. inde i selv kassen. Har set efter altan kasser osv. men alle er maks 100 cm. og det er ydermål ikke indermål. Nogen der har et alternativ eller kasse der måler over 100 cm. i længden? :-)


Frederik
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Køb et stykke PVC tagrende af passende længde og lim endestykker på. Så har du din kasse. Du skal lige opfinde et par ben den kan stå på, måske bare et par stykke af tagrenden der limes på tværs derunder.


Bent Andersen skrev den 20-09-2017 22:17:06

Køb et stykke PVC tagrende af passende længde og lim endestykker på. Så har du din kasse. Du skal lige opfinde et par ben den kan stå på, måske bare et par stykke af tagrenden der limes på tværs derunder.


 Skide god ide Bent, det vil jeg prøve :-)


Frederik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis