Forskellig temperatur i rum med gulvvarme

Hej,

Jeg har køkken og stue i ét stort rum - 50m2 i alt. Der er 3 gulvvarmekredse  i rummet. Køkken og stue i hver sin ende af rummet.

I stueområdet vil vi gerne have det lidt varmere end i køkkenområdet. Hvad tænker I om at have to rumtermostater så jeg kan differentiere varmen en smule eks. i stueområdet? - Jeg ar godt klar over det (slet) ikke er optimalt da der ikke er tale om to rum - jeg vil bare lige høre Jeres tanker om ideen   

Hilsen Torben

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Man kan ikke have 2 termostater til at styre varme i et og samme rum og slet ikke gulvvarme , det vil altid være den ene termostat der styrer det hele ...................


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
karl smart skrev den 11-09-2017 09:43:54

Man kan ikke have 2 termostater til at styre varme i et og samme rum og slet ikke gulvvarme , det vil altid være den ene termostat der styrer det hele ...................

 Jeg vil lade kredsen (aktuatoren) for køkkenområdet blive styret af termostaten i netop køkkenområdet som der var et rum - (jeg har Danfoss link over hele huset).

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis