Ekstra afløb ved toilet

Hej

Jeg skal oprette en vask i vores kælder. Der er midlertid ikke noget afløb. Det tætteste jeg kommer på, er et toilet lige på den anden side af væggen. I væggen ville jeg bore ud og køre et afløbsrør til toilettet, men hvordan får jeg parret afløbsrør og toilet? Toilettet er med S-lås er nærmest nyt. 

Pft. 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg synes det bliver lidt træls med det rør når man skal sidde på toilettet. Og hvordan med "brættet" kan det slåes op uden at afmontere røret   

Nå lidt mere seriøs Jeg tror faktisk ikke du kan føre de 2 rør sammen oven over gulv niveau. Du skal nok have noget gulv hugget op for at komme ned til et sted hvor der kan sætte et T stykke ind. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Du skal på en anden måde have lavet tilslutningen til din faldstamme.


fase

Ja tak, den har jeg regnet ud. Spørgsmålet var hvordan?

Jeg kender jo af gode grunde ikke din installation, og billeder af den har du ikke bragt i dit indlæg. Du har heller ikke fortalt om faldstammen er synlig eller muret inde. Så før du fortæller noget om din installation, er det svært at give dig et råd om, hvordan du løser din opgave.


fase
Annonce

Kan der ikke lægges billeder ind med iPhone? 

Det er jeg ikke klar over.

Men fra en Android smartphone kan det lade sig gøre, så mon ikke det også kan lade sig gøre fra en æble telefon.


fase
Jeg kan få funktionen frem, finde og vælge billedet, men det kommer ikke med. Prøver med pc senere. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis